سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از تردد یک میلیون و ۸۰۲ هزار و ۲۷۹ وسیله نقلیه در محورهای ورودی استان سمنان در مرداد سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۲۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵ 24 August 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از خبرگزاری فارس، مهدی مقیمی، سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران، از تردد یک میلیون و ۸۰۲ هزار و ۲۷۹ وسیله نقلیه در محور‌های ورودی استان سمنان در مرداد سال جاری خبر داد و افزود: متوسط ساعتی تردد در محور‌های ورودی استان در این ماه، ۲ هزار و ۱۲۶ تردد در ساعت بوده است.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان گفت: با توجه به آمار احصا شده از سامانه‌های هوشمند، چهارشنبه، چهارم مرداد سال جاری پرترددترین روز در این بازده زمانی یک ماهه بوده است.

مقیمی، سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در محور‌های ورودی استان طی این مدت را ۱۷/۹ درصد عنوان کرد و افزود: سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل از قبیل دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های ترددشمار، سیستم توزین در حال حرکت و سامانه‌های ثبت تخلف در کلیه جاده‌های استان سمنان فعال هستند و از این طریق، وضعیت ترافیکی و همچنین رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در محور‌ها مورد کنترل و پایش قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: رتبه تردد محور‌های ورودی استان دهم کشوری بوده و پرترددترین محور در این بازده زمانی محور شریف‌آباد- ایوانکی با تردد روزانه ۲۱ هزار و ۸۷۰ تردد وسایل نقلیه بوده است.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان افزود: همواره همکاران اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در قالب گشت‌های نظارت راهداری و ترابری فعالیت مضاعفی دارند و به‌صورت مستمر در کنار سایر نیرو‌های امدادی مشغول به خدمت‌رسانی در طول راه‌های استان هستند.

مقیمی اظهار کرد: سامانه تلفنی گویا و اپراتوری ۱۴۱ به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های کشور است و همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ نیز آخرین وضع و اطلاعات جاده‌های کشور را در اختیار مردم گذاشته و پایگاه اینترنتی www.۱۴۱.ir نیز علاوه بر اطلاعات راه‌ها، وضعیت جاده‌ها را به‌صورت تصویری در اختیار مردم قرار می‌دهد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار