2 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی سمنان در نخستین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۲۲۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰ 24 August 2023

به گزارش تابناک سمنان، ظهر امروز در نخستین روز از هفته دولت و با حضور استاندار سمنان، فرماندار و سایر مسؤولان استانی، واحد‌های تولیدی شرکت توسعه عمران پرکوک کومش و شرکت روغن موتور رهروان در شهرک صنعتی سمنان به بهره‌برداری رسید.


یادگار احمدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: شرکت توسعه عمران پرکوک با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال، ظرفیت تولید سالانه ۴۰۰ تن در‌های معمولی از یوپی‌وی‌سی، یک هزار و ۲۰۰ مترمربع در و پنجره آلومینیومی، ۶۰۰ تن‌نمای ساختمانی آلومینیومی و یک هزار و ۴۰۰ تن پنجره از یوپی‌وی‌سی را دارد.

وی افزود: این واحد صنعتی، تولیدکننده باکیفیت‌ترین درب و پنجره یوپی‌وی‌سی و آلومینیوم در استان است که با افتتاح این واحد زمینه اشتغال حدود ۳۵ نفر فراهم شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: شرکت روغن موتور رهروان از دیگر طرح‌های افتتاح شده در اولین روز از هفته دولت بود که با سرمایه‌گذاری بالغ بر یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در زمینه تولید انواع روغن موتور در شهرک صنعتی سمنان فعالیت می‌کند که با راه‌اندازی آن ۳۰ نفر مشغول به کار شدند.

احمدی ادامه داد: این واحد صنعتی ظرفیت تولید سالانه، ۸۸ هزار و ۴۰۰ تن روغن انتقال قدرت تصفیه مجدد، روغن پایه تصفیه مجدد، روغن موتور تصفیه مجدد، انواع روغن صنعتی تصفیه مجدد به جز روغن پایه، موتور، دنده و انتقال قدرت، سوخت تقطیری و بسته‌بندی انواع روانکار را دارد.
منبع/فارس

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار