امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: رمز ماندگاری مدیریت شهیدان رجایی و باهنر اخلاص و ساده زیستی بود که این الگوی مدیریتی باید در جامعه امروز ترویج یابد.
کد خبر: ۱۱۲۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴ 24 August 2023

به گزارش تابناک اردبیل و به نقل از مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی پیش از ظهر پنجشنبه در اولین روز از هفته دولت و در دیدار با مدیران و مسئولان شهرستان پارس آباد اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر استوانه‌های عظیم نظام بودند که دشمن تاب تحول روحیه مدیریت انقلابی این شهیدان را نداشت و با سناریوی تلخ ترور درصدد حذف این مدیران مخلص از جمعه برآمدند.

وی با اشاره به اینکه دشمن همواره در مواجهه با قدرت‌های الهی که مردم را سرلوحه امور قرار می‌دهند، مستاصل است و راهی جز حذف نمی‌یابد، خاطرنشان کرد: ساده زیستی، مدیریت با اخلاص بر منطق و مدار قرآن و … بارزترین جنبه‌های شخصیتی این شهیدان بود که امروز باید این روحیه در جامعه ما ساری و جاری باشد.

امام جمعه پارس آباد با تاکید بر اینکه مسئولین ساده زیستی این شهدای والامقام را الگوی خود قرار دهند، گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگو و نماد مدیریت جهادی و گنجینه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند که امروز بهره‌گیری از این گنجینه‌های ارزشمند مدیریتی باید در دستگاه‌های اجرایی و بین مسئولان ما به یک اصل اساسی تبدیل شود.

باقری بنابی با اشاره به اینکه رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر ساده زیستی و خدمت صادقانه و بی منت به مردم بود، تصریح کرد: مسئولان و مدیران در نظام اسلامی باید مردم را، ولی نعمت خود بدانند و خدمت بی منت به آنان را جزو وظایف مدیریتی خود قلمداد کنند تا جامعه به سمت شکوفایی و توسعه یافتگی حرکت کند.

وی هفته دولت را فرصتی مناسب برای تشریح دستاورد‌های نظام اعلام کرد و افزود: این دستاورد‌ها باید از تریبون‌های مختلف به ویژه در رسانه‌ها به نحو مطلوب و منصفانه منتشر شود و در کنار آن در صیانت از این دستاورد‌ها همه خود را مسئول بدانند.

برچسب ها: پارس آباد ، اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار