مدیر توزیع برق شهرستان آرادان گفت: به مناسبت هفته دولت، پروژه‌های عمرانی صنعت توزیع برق این شهرستان با اعتباری به مبلغ 31 میلیارد ریال افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۱۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸ 20 August 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از خبرگزاری فارس، رحمان اشرفی، مدیر توزیع برق شهرستان آرادان پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت، پروژه‌های عمرانی صنعت توزیع برق شهرستان آرادان با مجموع اعتباری به مبلغ ۳۱ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

وی افزود: با هدف کاهش درصد تلفات، پایداری شبکه توزیع برق، حفظ محیط زیست، کاهش خاموشی‌های ناخواسته و گذرا به دلیل مشجر بودن مناطق روستایی شهرستان آرادان و برخورد شاخه‌های درختان به شبکه توزیع برق و افزایش رضایت‌مندی مشترکان پروژه اصلاح و بهینه‌سازی و تبدیل هفت هزار متر شبکه فشارضعیف هوایی سیمی به کابل خودنگهدار در این شهرستان با اعتباری به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال از جمله پروژه‌های عمرانی این هفته به شمار می‌روند.

مدیر توزیع برق شهرستان آرادان تصریح کرد: پروژه اصلاح یک‌هزار و ۵۰۰ متر از شبکه فشار متوسط هوایی در راستای بهینه‌سازی شبکه توزیع برق و جابه‌جایی پست هوایی با قدرت ۲۵ کیلوولت آمپر در مسیر جاده رامه با اعتباری معادل ۱۶ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های برنامه‌ریزی‌شده برای افتتاح در هفته دولت امسال است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار