مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد بر ارائه خدمات مطلوب بیمه دانا به فرهنگیان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۲۱۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷ 20 August 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ نشست هم‌اندیشی مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس جدید شعب بیمه دانا در استان با هدف ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای برگزار شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد در این نشست بر تلاش برای رضایت مندی و ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان تاکید کرد وگفت: افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد و پرداخت سریع مطالبات از مهمترین درخواست‌های فرهنگیان از بیمه دانا است.
حسنعلی عزت خواه افزود: خدمت به معلم خدمت به خدا و رسول اوست و مقام و منزلت معلم آنچنان بالاست که هر تلاشی برای خدمت به این قشر زحمتکش ثواب اخروی دارد و نگاه خاص خداوند را به همراه دارد.
وی همچنین استمرار قرارداد موجود را مورد تأکید قرار داد و از خدمت‌رسانی شایسته بیمه دانا به فرهنگیان استان کهگیلویه و بویر احمد قدردانی کرد.
در این نشست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه اداره کل آموزش و پرورش استان نیز ارج نهادن به مقام شامخ فرهنگیان را یکی از وظایف اصلی این سازمان برشمرد و گفت: یکی از راهکار‌های تکریم معلمان مرتفع کردن مشکلات معیشتی، رفاهی و درمانی آنان است.
ایمان سبحان نژاد با تقدیر از خدمت‌رسانی شایسته بیمه دانا به فرهنگیان استان بیان کرد: یکی از بهترین تفاهم نامه‌هایی که در بحث بیمه فرهنگیان منعقد شده است بیمه دانا است.
وی افزود: بیمه دانا با دید وسیعی نسبت به بیمه مراکز آموزشی و دانش آموزی و همچنین حوادث بنگرد.
سبحان نژاد به گلایه مندی معلمان نسبت به تاخیر در پرداخت‌ها و عدم قرداد بیمه با داروخانه‌ها اشاره کرد و گفت: امیدواریم که بیمه دانا به این موضوع رسیدگی کند تا دغدغه مندی معلمان حل و فصل و با آسودگی خاطر سال تحصیلی جدید را آغاز کند.
در این نشست سید مهدی صادقی رئیس شعبه یاسوج بیمه دانا ضمن ابراز خشنودی از انعقاد تفاهم‌نامه بیمه‌ای با آموزش و پرورش این استان، اجرایی‌شدن آن را موجب افتخار شرکت بیمه دانا دانست و اظهار داشت: این شرکت در واقع قصد دارد با جذب این قرارداد بزرگ، از خدمات ارزنده فرهنگیان کشور که نقش بسزایی در امر تعلیم و تربیت نسل کنونی و آینده به عهده دارند، تقدیر کند.
وی، نگاه ویژه این شرکت به فرهنگیان را از بعد اجتماعی یادآور شد و ضمن تکریم نقش معلمان در جامعه، افزود: تاکنون معرفی‌نامه برای فرهنگیان عزیز صادر و خسارت آن‌ها پرداخت شده است و سایر پرونده‌های ارسالی نیز طبق مدت زمان ذکرشده در قرارداد رسیدگی و پرداخت خواهد شد.
صادقی افزود: متاسفانه اکثر داروخانه‌های استان نه تنها با بیمه دانا حتی با بیمه پایه هم قرداداد ندارند؛ و در تلاش هستیم که با بعضی از داروخانه‌های استان انعقاد قرارداد داشته باشیم و این نگرانی جامعه فرهنگی نیز برطرف شود.
علی سینایی رئیس اداره تعاون اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست گفت: مجموعه آموزش و پرورش خواستار افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه دانا در استان است و دو بیمارستان امام سجاد و شهید بهشتی با وجود اینکه بیمارستان دولتی هستند، ولی طرف قرارداد با بیمه دانا نیستند که امیدواریم این موضوع به زودی حل و فصل شود.
این نشست که با هدف تبیین قرارداد بیمه‌ای این شرکت با اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد. نحوه همکاری‌های دوجانبه و گسترش روابط بیمه‌ای، چگونگی پرداخت خسارت به فرهنگیان استان، معرفی مراکز درمانی طرف قرارداد، برطرف کردن مشکلات ثبت‌نام برخی از فرهنگیان و تاخیردر پرداخت‌ها جهت ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به فرهنگیان استان مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار