ورزش کردستان
هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بزرگسالان کردستان با بازی خوب تکنام گروس بیجار و رقابت ناتمام هیات فوتبال بانه و تراکتورسازی دیواندره همراه بود
کد خبر: ۱۱۲۱۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۱ 20 August 2023

به گزارش تابناک کردستان،

عصر جمعه و در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کردستان، تیم صدرنشین آبیدر سنندج با نتیجه ۲ بر صفر، دیگر تیم سنندجی یعنی شاهین را شکست داد.

تکنام گروس بیجار هم با نتیجه پرگل چهار بر یک از سد شهرداری سروآباد گذشت و شهرداری مریوان یک بر صفر، کوردان سقز را مغلوب کرد.

اما این هفته نیز یک بازی نیمه‌تمام دیگر ثبت شد؛ بازی تراکتورسازی دیواندره و هیات فوتبال بانه تا دقیقه ۹۲ با نتیجه سه بر ۲ به نفع تیم بانه پیش می‌رفت که با درگیری بازیکنان ۲ تیم و با تصمیم داور، بازی نیمه تمام ماند.

آکادمی ذوالفقارنسب سنندج هم یک بر صفر شهرداری قروه را پشت سر گذاشت تا ناکامی‌های تیم قروه‌ای همچنان ادامه یاید.

بر این اساس، آبیدر سنندج با ۳۴ امتیاز همچنان در صدر جدول رده بندی قرار دارد، شهرداری مریوان با ۳۰ امتیاز در رده دوم جدول و تکنام گروس بیجار با ۲۷ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

در پایان لیگ در صورت امتیازهای برابر ۲ یا چند تیم، نتایج مجموع بازی های رو در رو در اولویت خواهد بود.

همچنین در نهایت سه تیم پایانی جدول به لیگ دسته اول استان سقوط خواهد کرد.

آبیدر سنندج، شهرداری مریوان، تکنام گروس بیجار، کوردان سقز، آکادمی ذوالفقارنسب سنندج، هیات فوتبال بانه، شهرداری قروه، تراکتورسازی حبیبی دیواندره، شهرداری سروآباد و شاهین سنندج، ۱۰ تیم حاضر در لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان کردستان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار