نخبگان علمی کردستان
دکتر اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان از «دیاکو فاروقی» دارنده رتبه ۸ کنکور سراسری علوم تجربی ۱۴۰۲ تقدیر کرد
کد خبر: ۱۱۲۱۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۳ 20 August 2023

به گزارش تابناک کردستان، "اسماعیل زارعی کوشا" شامگاه شنبه ۲۸ مرداد ماه جاری با حضور در منزل دیاکو فاروقی، افتخارآفرینی وی در این عرصه را تبریک گفت و با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از وی تجلیل نمود.

استاندار کردستان در روند این دیدار اظهار داشت: نقش جوانان کردستانی در کسب موفقیت‌های بزرگ علمی در عرصه‌های ملی و بین المللی با عزمی راسخ، بی بدیل است.

زارعی کوشا جوانان با استعدادهای برتر را موتور محرک پیشرفت استان و کشور برشمرد و گفت: بخشی از توسعه استان در گرو نقش آفرینی جوانان خوش فکر با ایده‌های نو است.

وی دانشجویان و دانش آموزان نخبه را سرمایه‌های گران‌بهای کشور عنوان کرد و گفت: استان کردستان جوانان بی‌نظیری را دارد که مایه افتخار و سربلندی این مزبوم هستند.

استاندار کردستان  نخبگان کردستانی را شایسته حمایت، تقدیر و تحسین دانست و یادآور شد : بايد شرايطي فراهم شود تا اين استعدادهای خلاق به صورت شايسته بروز كند، در اين راستا مكلفيم با تمام توان خود در خدمت آنان باشيم.

 

تقدیر استاندار کردستان از نخبه علمی کردستانی در مارتن کنکور ۱۴۰۲تقدیر استاندار کردستان از نخبه علمی کردستانی در مارتن کنکور ۱۴۰۲تقدیر استاندار کردستان از نخبه علمی کردستانی در مارتن کنکور ۱۴۰۲

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار