امام جمعه شبانکاره با پرداختن به برخی معضلات شهری گفت: وجود سگ‌های ولگرد در سطح شهر یک معضل گریبانگیر است که باعث ترس و نگرانی مردم شبانکاره شده است.
کد خبر: ۱۱۲۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲ 18 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمد پردل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شبانکاره اظهار داشت: مسجد باید محور وحدت و مقاومت باشد و مساجد سنگر اسلام هستند و کار اسلام و انقلاب از مساجد شروع شد.

وی با بیان اینکه مسجد باید تربیت گاه جوانان و نوجوانان باشد، گفت: بانیان مساجد، هئیت امنای مساجد باید مساجد را پایگاه اسلام و انقلاب قرار بدهند و مساجد باید به روز و جذاب باشند فقط محل نماز نباشد و برنامه‌های متنوع فرهنگی باید اجرا شود.

خطیب نماز جمعه شبانکاره با اشاره به اینکه دوره قدرت نمایی دشمنان به پایان رسیده است، افزود: قدرت جدیدی توسط ایران اسلامی در دنیا شکل گرفته است و این باور در دنیا به وجود آمده است که ایران اسلامی به یک ابرقدرت بازدارنده تبدیل شده است.

پردل ادامه داد: یکی از بخش‌های مهم فعالیت دشمن مخدوش کردن چهره سپاه و بسیج است، زیرا سپاه و بسیج جذاب هستند و این جذابیت آن‌ها را سراسیمه می‌کند.

وی با اشاره به حمله تروریستی در حرم شاهچراغ بیان کرد: حمله تروریستیِ مذبوحانه، ددمنشانه و وقیحانه داعشیان پست فطرت و خبیث به زائرین بی‌سلاح و بی‌دفاع حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) نشان از شکست مفتضحانه دشمنان ایران اسلامی است.

امام جمعه شبانکاره در ادامه با بیان اینکه یکی از وظایف مهم و اصلی آموزش و پرورش تربیت و رشد دینی نسل آینده انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: نوجوانان و جوانان محصل سکان‌داران آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و این بار سنگینی است که بر دوش آموزش و پرورش است، لذا چه پدران و مادران دانش آموزان و چه مسئولان و دلسوزان انقلاب، همه وظیفه داریم به آموزش و پرورش کمک کنیم تا تا از سنگینی این بار کم کنیم و کسانی تربیت شوند که در آینده خادمانی دلسوز، تلاشگر و صدیق برای انقلاب و مردم باشند.

پردل با اشاره به اینکه یکی از حوزه‌های اقتداری کشور، قدرت اطلاعاتی و امنیتی ایران است، گفت: دستگیری جاسوسان دو تابعیتی توسط دستگاه امنیتی، مانور عظمت امنیتی ایران بود و همین که دشمن را مجبور به آزاد کردن اموال بلوکه‌شده ایران کرد نشان از قدرت دیپلماسی کشورمان دارد.

وی در ادامه با پرداختن به برخی معضلات شهری افزود: وجود سگ‌های ولگرد در سطح شهر یک معضل گریبانگیر است که باعث ترس و نگرانی مردم شبانکاره شده است.

امام جمعه شبانکاره تصریح کرد: این سگ‌ها معلوم نیست از کجا آمده‌اند آیا کسی این‌ها را اینجا رها کرده یا هر چیز دیگری معلوم نیست و این حیوانات در محل عبور و مرور مردم هستند و باعث بیماری و مسائل دیگر می‌شوند، لذا از مجموعه شهرداری و شبکه بهداشت درخواست می‌شود این سگ‌ها تا باعث دردسر برای مردم نشده اند، یک فکر اساسی برای این موضوع بکنند و سگ‌ها را جمع آوری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار