استاندار لرستان از واگذاری پارسیلون به بخش خصوصی خبر و ادامه داد: پارسیلون یکی از واحدهای تولیدی اثرگذار که در سال های قبل راکد باقی مانده بود و مشکلات حقوقی و اداری و مسائل متعددی را داشت، با پیگیری‌های انجام شده در ۲ سال گذشته برای واگذاری به بخش خصوصی آماده شد.
کد خبر: ۱۱۲۰۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶ 17 August 2023

به گزارش تابناک لرستان و به نقل از خبرگزاری فارس، فرهاد زیویار ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان، ضمن گرامی‌داشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، اظهار کرد: به همه مردم بزرگوار کشور و آزادگان سرافراز که سال‌های سال دوری از وطن و رنج و مرارت بسیار را تحمل کردند، این روز را تبریک می‌گوییم.

وی خاطرنشان کرد: قبل از اینکه صحبت‌هایی را در خصوص دستور‌های ده‌گانه جلسه امروز مطرح کنم، لازم است خبری را به محضر شریف مردم استان برسانم.

استاندار لرستان از واگذاری پارسیلون به بخش خصوصی خبر و ادامه داد: پارسیلون یکی از واحد‌های تولیدی اثرگذار که در سال‌های قبل راکد باقی مانده بود و مشکلات حقوقی و اداری و مسائل متعددی را داشت، با پیگیری‌های انجام شده در ۲ سال گذشته برای واگذاری به بخش خصوصی آماده شد.

زیویار بیان داشت: آگهی‌های مزایده این شرکت در روزنامه‌های سراسری و محلی منتشر شده و امید می‌رود سرمایه‌گذارانی که ظرفیت و اهلیت لازم را دارند، برای سرمایه‌گذاری در این شرکت اعلام آمادگی کنند.

وی با بیان اینکه در خصوص شرکت پارسیلون آنچه متوجه بخش دولتی بود، مورد رسیدگی قرار گرفت، افزود: اکنون باید منتظر اعلام مزایده و واگذاری پارسیلون به سرمایه‌گذار دارای ظرفیت و اهلیت ماند.

استاندار لرستان، فلسفه برگزاری جلسات ستاد تسهیل را تعیین تکلیف و رسیدگی واحد‌های تولیدی بخش‌های مختلف عنوان و تصریح کرد: امروز ۱۰ دستور داشتیم که در این جلسه مصوبات خوبی در زمینه بخشودگی جرائم، تقسیط بدهی و .. صورت گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار