نماینده ولی فقیه در گلستان اظهار کرد: مهمترین مشکل پتروشیمی گلستان، مربوط به حوزه حقوقی آن می‌شد که این مشکل پس از دستورات مؤکد رئیس قوه قضاییه و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مجموعه قضایی استان گلستان، برطرف شده است.
کد خبر: ۱۱۲۰۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳ 17 August 2023

به گزارش تابناک گلستان و به نقل از خبرگزاری فارس، ظهر امروز آیت الله نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در استان گلستان در دیدار با بیش از ۷۰۰ نفر از علما و ائمه جمعه و جماعات اهل تشیع و تسنن استان گلستان که با حضور رئیس قوه قضاییه برگزار شد طی سخنانی با بیان اینکه امروز با توجه به شرایط جهان اسلام، مسئولیت سنگینی بر دوش علمای اسلام است، گفت: علما باید برای دفاع از اسلام به میدان بیایند.

آیت‌الله نورمفیدی در ادامه، ضمن قدردانی از اقدامات دولت و دستگاه قضایی در رفع مشکلات مجتمع پتروشیمی گلستان اظهار کرد: یکی از مهمترین مشکلات پتروشیمی گلستان، به حوزه حقوقی آن مربوط می‌شد که این مشکل پس از دستورات مؤکد رئیس قوه قضاییه و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مجموعه قضایی استان گلستان، برطرف شده است.

همچنین حجت‌الاسلام ابراهیمی‌فر مدیر حوزه علمیه استان گلستان طی سخنانی در این نشست، اظهار کرد: اقدامات قوه قضاییه در رفع موانع تولید و کمک به رونق تولید و اشتغال در کشور، موجبات امیدآفرینی و به اثبات رساندن کارآمدی نظام را فراهم آورده است؛ باید این اقدامات موثر دستگاه قضایی به شیوه هنرمندانه رسانه‌ای شود و به سمع و نظر مردم برسد تا دلگرمی و امیدواری مردم افزون‌گردد.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه با تلاش چشمگیر باید نیروی انسانی مورد نیاز قوه قضاییه را تامین کند، از ریاست قوه قضاییه درخواست کرد یک رابط را میان دستگاه قضا و حوزه علمیه تعیین کند.

وی تاکید کرد: باید بیش از پیش از ظرفیت مساجد برای اصلاح‌ذات‌البین استفاده شود.

به گزارش فارس، صبح امروز حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه در جهت رفع موانع حقوقی تولید چندین بنگاه اقتصادی و صنعتی، بازدید نظارتی از مجموعه‌های قضایی و اتخاذ تدابیر در خصوص پرونده‌های کثیرالشاکی در راستای استیفای حقوق مالباختگان در قالب بیست و چهارمین سفر استانی از طریق فرودگاه بین‌المللی گرگان وارد استان گلستان شد و از برخی جلسات بازدید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار