احمد رضایی‌استخروئیه رتبه 10 کنکور سراسری 1402 می‌گوید: غیراز کلاس‌های مدرسه در هیچ‌گونه کلاسی برای کنکور شرکت نکردم و پیشنهادم به کنکوری‌ها این است که هیچ‌وقت توانایی‌های‌تان را دست‌کم نگیرید.
کد خبر: ۱۱۲۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ 17 August 2023

به گزارش تابناک کرمان و به نقل از خبرگزاری فارس؛ مهسا حقانیت: احمد رضایی‌استخروئیه متولد دی‌ماه سال ۱۳۸۳ است و دانش‌آموز مدرسه نمونه دولتی سید کمال کرمان بوده است. وی موفق به کسب رتبه ۱۰ گروه آزمایشی علوم انسانی کنکور سراسری ۱۴۰۲ شد.

وی می‌گوید: مدت زمان درس‌خواندن بنده در سال تحصیلی از ۹ تا ۱۱ ساعت متغیر بود، اما با نزدیک‌تر شدن به کنکور کم‌کم این مدت را به ۱۳ ساعت رساندم.

رضایی‌استخروئیه ادامه می‌دهد: غیراز کلاس‌های مدرسه در هیچ‌گونه کلاسی برای کنکور شرکت نکردم و فقط برای آزمون‌های آزمایشی در یک موسسه ثبت نام کردم و از آزمون‌های این موسسه استفاده می‌کردم.

وی با اشاره به اینکه شنیدن خبر رتبه ۱۰ کنکور در ابتدا برایم غیرقابل باور بود، می‌گوید: با صدور کارنامه اولیه و مشاهده تراز کنکورم به رتبه‌برتر شدن فکر می‌کردم و در زمان شنیدن این خبر در خانه بودم و خوشحالی اولین احساسم بود.

این دارنده رتبه برتر کنکور درباره دلایل موفقیت خود بیان می‌کند: بعد از لطف ایزد منان و همراهی بی‌دریغ خانواده و کادر دلسوز مدرسه، باید به برنامه‌ریزی اصولی و دقیق و اراده مصمم بر اجرای این برنامه اشاره کنم.

از رضایی‌استخروئیه می‌پرسم قصد داری در چه رشته‌ای و در چه دانشگاهی ادامه تحصیل دهی، او می‌گوید: در انتخاب رشته به فکر و مشورت بیشتری نیاز دارم تا در انتها به لطف خدا یک انتخاب رشته اصولی و منطقی داشته باشم.

وی همچنین به دانش‌آموزانی که باید در کنکور شرکت کنند پیشنهاد می‌دهد: مطالعه اصولی با برنامه‌ریزی دقیق را دنبال کنند.

رضایی‌استخروئیه عنوان می‌کند: بار‌ها این جمله را شنیدیم که یک ساعت مطالعه اصولی از چند ساعت درس‌خواندن بدون نظم بهتر است و من هم این اتفاق را در دوران کنکور تجربه کردم و پیشنهادم به دوستانی که در سال‌های آینده در کنکور شرکت می‌کنند این است که هیچ‌وقت توانایی‌های‌تان را دست‌کم نگیرید و بدانید با تلاش منظم ان‌شاء‌الله میتوانید رتبه برتر‌های سال آینده باشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار