استاندار ایلام؛
استاندار ایلام بیان داشت : آزادگان با تحمل سختی های طاقت فرسا در شکنجه گاه های رژیم بعث عراق توانستند الگوهایی بارز از صبر و استقامت در جهان را به نمایش بگذارند.
کد خبر: ۱۱۲۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ 17 August 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا  در همایش الماس های درخشان با حضور ایثارگران آزاده و خانواده های آنها به مناسبت آزادسازی آزادگان گفت : هریک از آزادگان ستارگانی درخشان، جهت نما و راهنمایانی صدیق برای تعالی بخشی به ارزش ها، ارتقای دینی و معنوی انسانیت هستند.

 وی اظهار  داشت : همسران آزادگان در دوران اسارت، تمام سختی و رنج زندگی را به دوش کشیدند و همواره دلواپس و نگران سلامتی همسران خود در اسارتگاه های صدام بودند.

بهرام نیا بیان داشت : آزادگان از بند نفسانیات و هوای نفسانی و دنیوی بریدند و تهدید زندان را به فرصت تبدیل و در راستای علم آموزی و فراگیری علوم از حداقل فرصت حداکثر استفاده کردند.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی  نیز افزود : در لوایح برنامه هفتم توسعه آنچنانکه باید در شان ایثارگران ورود نشد، ولی با الحاق برنامه های جدید لوایحی در خصوص ایثارگران اعم از خانواده های شهدا، رزمندگان، جانبازان و آزادگان تدوین می شود.

بسطامی گفت :  آزادگان به عنوان ولی نعمتان واقعی جامعه هستند و آرامش و امنیت امروز ما مدیون همان استقامت و صبر آزادگان در اسارتگاه های رژیم عراق است و حرمت ایثارگران آزاده بر عموم مردم و مسئولان واجب و الزامی است.

 

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار