تحقق وعده دولت مردمی در رضوانشهر، کمتر از یک ماه
کد خبر: ۱۱۲۰۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳ 16 August 2023

تحقق وعده دولت مردمی در رضوانشهر، کمتر از یک ماهتحقق وعده دولت مردمی در رضوانشهر، کمتر از یک ماهتحقق وعده دولت مردمی در رضوانشهر، کمتر از یک ماهتحقق وعده دولت مردمی در رضوانشهر، کمتر از یک ماه

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از رضوانشهر، وعده مهندس سید نادر صفوی میرمحله در خصوص آسفالت راه روستای ییلاقی شیربچه پیر به برن در کمتر از یک ماه تحقق یافت.

فرماندار رضوانشهر در حاشیه بازدید آسفالت راه روستای ییلاقی شیر بچه پیر به برن و روستای لکه پشته پونل در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به صادق الوعده بودن دولت سیزدهم گفت: با توجه به قولی که به مردم عزیز و روستائیان عزیزمان می دهیم در سریع ترین زمان در راستای سیاست دولت مردمی به وعده ها عمل کنیم.

وی افزود: حدود کمتر از یک ما پیش به مردمان عزیز روستای ییلاقی شیربچه پیر و برن و اهالی روستاهای اقمای قول دادیم که حدو د 3 کیلومتر از این مسیر و در آینده نزدیک 2 کیلومتر دیگر هم به این مسیر اضافه خواهد شد در مجموع پنج کیلومتر آسفالت راه روستایی انجام خواهد شد.

فرماندار رضوانشهر گفت: امروز با آن شعار صادق الوعده بودن دولت که هم اکنون شما مشاهده می کنید، اجرای پروژه آسفالت به طول 3 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 2 میلیاردو پانصد میلیون تومان از محل تملک دارئی های شهرستان را داریم، و امیدواریم با 2 کیلومتر دیگر که به این پروژه وصل خواهد شد آسفالت این مسیر کامل گردد.

نماینده عالی دولت در ادامه بازدیدهای خود با حضور در روستای لکه پشته پونل از روند اجرای پروژه آسفالت بافت روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نیز بازدید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار