مسئول دفتر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(علیه السلام) در هرمزگان گفت: همایش شیرخوارگان حسینی دوم محرم همزمان در پنج قاره دنیا و سه هزار و ۱۰۰ نقطه کشور، در همه شهرها و روستاهای این استان نیز برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۲۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱ 14 October 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، حجت الاسلام حسن شریفی، مسئول دفتر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(علیه السلام) در هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس گفت: این همایش هر ساله با استقبال پرشور و گسترده مادران به همراه کودکان شیرخوار در راستای گرامیداشت مقام والای حضرت علی اصغر(علیه السلام) به عنوان کوچک ترین شهید کربلا در مساجد، حسینیه ها و هیات های مذهبی برگزار می شود.
 
   وی افزود: مراسم محوری شیرخوارگان حسینی روز جمعه 24 مهر مصادف با دوم محرم راس ساعت 8:30 در حسینیه عاشقان ثارالله با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری، هیات بیت العباس همراه با سخنرانی حجت الاسلام ثمری و در مسجد امام حسین(علیه السلام) گلشهر برگزار می شود.
 
   شریفی خاطرنشان کرد: همایش شیرخوارگان حسینی از سال 82 و با هدف واقعه گویی حادثه عاشورا با محوریت شهادت حضرت علی اصغر(علیه السلام) شروع به کار کرد و امروز پس از گذشت 12 سال، در پنج قاره جهان برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار