فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ساوجبلاغ، حادثه تروریستی حرم احمدبن موسی علیه السلام شیراز را محکوم کردند.
کد خبر: ۱۱۲۰۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶ 14 August 2023

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ پاسدار علیرضا علیزاده فرمانده و حجت الاسلام مهدی شفیع خانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ساوجبلاغ، حادثه تروریستی حرم احمدبن موسی علیه السلام شیراز را محکوم کردند. متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

دشمنان اسلام و قرآن همیشه فکر می‌کنند، با ریختن خون مظلومان می‌توانند بر دنیا حکومت کنند، اما امام ما رهبر کبیر انقلاب فرمود بکشید ما را، ملت ما بیدار‌تر می‌شوند، آمریکایی آن روز فکر می‌کردند با ترور سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی می‌توانند جلوی محور مقاومت را بگیرند، امروز محور مقاومت به مراتب قوی‌تر از قبل است.
شهادت شهید سلیمانی ملت را بیدار‌تر کرد و همه دیدیم چه سیل عظیمی از حضور مردم را در تشییع پیکر حاج قاسم و شهدا همراهش انجام گرفت، در عراق و ایران که این نشان از این دارد، خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرمایند؛ وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ، این سنت الهی است، دشمنان ما بدانند که با این اقدامات کور دلانه و بزدلانه راه به جایی نخواهند برد و به یاری خداوند متعال و عنایت حضرت، ولی عصر (عج) امروز جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت رهبر معظم انقلاب در منطقه در اوج قدرت می‌باشد.
این را دشمنان ما نمی‌توانند ببینند که ما قوی هستیم، رهبر انقلاب فرمودند ما مظلومیم، اما قوی هستیم مثل مولایمان امیرالمومنین (ع)، این حادثه تلخ را به خانواده‌های شهدا حرم شاهچراغ شیراز تسلیت عرض می‌کنیم و دشمنان قسم خورده ما و تروریست‌ها بدانند که این جنایت بدون پاسخ نمی‌ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار