کد خبر: ۱۱۲۰۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۹ 14 August 2023

تابناک/گیلان فرماندار آستانه اشرفیه با اشاره به برپایی میز خدمت در میعادگاه نماز جمعه ویژه هفته دولت، گفت: تجلیل از کارمندان برتر دستگاه‌ها و نهادها و اهدای کمک‌های مومنانه از دیگر برنامه‌هاست.

خسرو آرنگ امروز در نشست بزرگداشت هفته دولت در شهرستان آستانه اشرفیه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همه شهدای ترور، اظهار کرد: دشمنان روزی به دنبال حذف فیزیکی شخصیت های اثرگذار در نظام اسلامی بودند، اما امروز حذف ماهیتی و محتوایی را در دستور کار قرار داده‌اند.

وی در ادامه به برنامه‌های فرهنگی هفته دولت در کنار پروژه‌های عمرانی اشاره کرد و افزود: روسای ادارات در برنامه های فرهنگی حضور پررنگ‌تری داشته باشند.

فرماندار آستانه اشرفیه، با بیان اینکه سال گذشته اعتبارات خوبی برای لایروبی انهار و آب بندان‌های شهرستان هزینه شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حوزه آبرسانی به مزارع کشاورزی عملکرد مناسبی داشتیم و فصل زراعی با کمترین تنش به برداشت محصول رسیده است.

آرنگ همچنین از به روز شدن بخشی از شبکه‌های برق رسانی شهری و روستایی خبر داد و بیان کرد: متاسفانه با فرسودگی شبکه مواجه هستیم؛ البته کارهای خوبی انجام شده، اما هنوز مطلوب نیست.

وی از دستگاه‌ها و نهادهای شهرستانی خواست علاوه بر پروژه‌های عمرانی هفته دولت، برنامه‌های فرهنگی داشته باشند و گفت: برگزاری مراسم شهرستانی بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در دستور کار است؛ همچنین مراسم تجدید میثاق با شهدا و گلباران گلزارها و تجلیل از خانواده‌های شهدای ترور برگزار می شود.

فرماندار آستانه اشرفیه با بیان اینکه از ظرفیت مساجد و بقاع متبرکه برای بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دولت استفاده شود، خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های تبیینی و میزگردهای تخصصی با محوریت تبیین سبک زندگی و مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر، تولید محتوا و آثار هنری با موضوع افشای زوایای جنایات منافقین و انعکاس آن در رسانه‌ها، برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری و عصر شعر با موضوع شهیدان رجایی و باهنر، برپایی میز خدمت در میعادگاه نماز جمعه توسط دستگاه‌ها، راه اندازی کاروان خبری تبیین دستاوردهای نظام، تجلیل از کارمندان برتر دستگاه ها و نهادها و اهدای کمک های مومنانه از دیگر برنامه‌هاست.

وی از مدیران و روسای ادارات خواست با مردم ارتباط دوسویه داشته باشند و عنوان کرد: مدیران در ملاقات‌های عمومی با مردم، تکریم ارباب رجوع را در دستور کار قرار دهند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار