معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: ۵۱۹ نفر تا پایان روز ۲۰ مرداد برای پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس دوازدهم از استان اردبیل اقدام کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۱۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰ 12 August 2023

به گزارش تابناک اردبیل و به نقل از مهر، رضا قاسمیان در گفتگو، با اشاره به آمار پیش ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اردبیل تا پایان روز پنجم اظهار کرد: ۵۱۹ نفر تاکنون برای پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس دوازدهم از استان اردبیل اعلام حضور کرده‌اند.

وی با بیان اینکه از این آمار ۴۷۷ نفر مرد و ۴۵ نفر نیز زن هستند، افزود: طی ۵ روز گذشته شاهد استقبال خوب شرکت‌کنندگان برای پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی بودیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: تاکنون ۹۷ نفر از حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز؛ ۳۸ نفر گرمی و انگوت؛ ۶۹ نفر مشگین‌شهر و ۶۴ نفر از حوزه انتخابیه خلخال و کوثر پیش ثبت نام کرده‌اند.

قاسمیان با اشاره به وضعیت تحصیلی ثبت‌نام کنندگان افزود: ۳۶۲ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد، ۸۲ نفر دکترا، ۱۰ نفر با تحصیلات حوزوی، ۱۴ نفر شاغل ماده ۲۹ و ۶۵ نفر نیز در سایر مقاطع تحصیلی در این انتخابات شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: هر قدر استقبال از ثبت‌نام‌ها بیشتر باشد به همان میزان به آزادی رأی و برگزاری انتخاباتی پرشور نزدیک‌تر خواهیم شد.

برچسب ها: اردبیل ، مجلس ، انتخابات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار