رئیس هیئت موتورسواری اردکان:
رئیس هیئت موتورسواری اردکان با اشاره به اینکه 30 موتورسوار به صورت حرفه‌ای در این هیئت ثبت شده‌اند گفت: پیست موتورسواری اردکان یکی از بهترین پیست‌های موتورکراس استان است.
کد خبر: ۱۱۱۹۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶ 11 August 2023

پیست موتورسواری اردکان یکی از بهترین پیست‌های موتورکراس استان است

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سپهری رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی شهرستان اردکان هم در این رابطه عنوان کرد: پیست اردکان از چند سال قبل در ابعاد 230 در 260 متر به بهره برداری رسیده و یکی از بهترین پیست های موتورکراس استان به حساب می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه اتفاقات خوبی در مجموعه پیست رخ داده و بزرگترین مشکلی که در این پیست وجود داشت بحث آبرسانی آن بود که با پیگیری فرماندار و نماینده مردم اردکان در مجلس این موضوع مهم حل شد.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی شهرستان اردکان خاطرنشان کرد: بحث دوم ما راه اندازی پیست موتور ریس است که از هفته آینده راه اندازی می شود و فضایی در عرض 30 متر و طول یک کیلومتر آسفالت خواهد شد و جایگاه تماشاچی برای آن در نظر گرفته می شود و در مرحله بعد هم بحث اتومبیل رانی در این محل ایجاد می‌شود.

سپهری بیان کرد: در زمینه موتورکراس الان بیش از 30 نفر به صورت حرفه ای در حال فعالیت هستند و از ماه قبل هم ثبت نام برای آموزش جوانانی که به این رشته علاقه مند هستند شروع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار