استاندار یزد:
استاندار یزد با تاکید بر لزوم تقویت ورزش موتورسواری اردکان برای استفاده جوانان این شهرستان گفت: پیست موتورسواری شهرستان اردکان ساماندهی می شود.
کد خبر: ۱۱۱۹۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲ 11 August 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، مهران فاطمی استاندار یزد به همراه محمدرضا دشتی نماینده مردم شریف اردکان در مجلس شورای اسلامی، حسین سبزواری فرماندار اردکان، احمد آخوندی مدیرکل میراث فرهنگی استان و فلاح زاده مدیرکل حوزه استاندار یزد از پیست موتورسواری شهرستان اردکان بازدید کردند.

استاندار یزد در این بازدید با اشاره به اینکه پیست موتورسواری اردکان مجموعه بسیار خوبی است اظهار کرد: همین الان این مجموعه به خوبی نشان می‌دهد که چقدر از سمت جوانان و خانواده‌ها مورد استقبال قرار گرفته است

وی خاطرنشان کرد: قطعا این مکان باید توسعه متناسب پیدا کند و ایمنی و ضریب امنیت این محل افزایش پیدا کرده و بخش های نیمه تمام هم تکمیل شود.

فاطمی تصریح کرد: در این زمینه جلسه ای در نظر گرفته می شود که با کمک صنایع و اعتباراتی که وجود دارد، ساماندهی مناسبی در این پیست انجام دهیم تا جوانانی که به این محل مراجعه می کنند بتوانند در محیطی آرام و امن هیجانات خود را تخلیه کرده و این ورزش موتورسواری و پیست اتومبیل رانی و موتورسواری که در اردکان وجود دارد را پررونق تر از گذشته در این محل ببینیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار