مدیرکل پست استان بوشهر گفت: در شرایط عادی توزیع گذرنامه بین ۲ الی سه روز انجام می شود اما با توجه به افزایش متقاضیان برای دریافت گذرنامه افراد نسبت به دریافت گذرنامه خود اقدام کرده و به روزهای آخر موکول نکنند.
کد خبر: ۱۱۱۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶ 09 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از ایرنا، جهانگیر بارگاهی روز چهارشنبه در گفتگویی اظهار کرد: با توجه به افزایش متقاضیان سفر به کربلا، توزیع گذرنامه‌های زائران اربعین در اولویت قراردارد.

وی افزود: شرکت ملی پست نیز به منظور همراهی با زائران اربعین، تخفیف ۷۵ درصدی برای ارسال گذرنامه‌های زیارتی در نظر گرفته است.

بارگاهی گفت: امسال تدبیر ویژه‌ای از سوی نیروی انتظامی و اداره گذرنامه بابت صدور گذرنامه‌های زیارتی اعمال شده است و مقرر شده که حمل و توزیع گذرنامه‌های زیارتی به هموطنان تخفیف داده شود.

مدیر کل پست بوشهر یادآور شد: سال گذشته موزعین پست استان بوشهر تا ساعات پایانی روز هم اقدام به توزیع گذرنامه می‌کردند.

بارگاهی افزود: اداره کل پست استان بوشهر به تبعیت از سیاست‌های شرکت ملی پست و شرح وظایف اجرایی در سراسر این استان، در خصوص توزیع به موقع با حداکثر توان در خدمت هموطنان خواهد بود.

مدیرکل پست استان بوشهر با گرامیداشت روز خبرنگار و با اشاره به این که خبرنگاری یک شغل بسیار حساس و ظریف است گفت: از هرگونه نقد سازنده، پیشنهاد و راهکار اصحاب رسانه استقبال می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار