کد خبر: ۱۱۱۸۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴ 07 August 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه ۱۶ مرداد ماه تقدیم حضور می گردد.

------------------------------------------

آزاد سازی 170 هکتار اراضی ملی در ساری 

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامي استان مازندران از رفع تصرف و خلع ید در170 هکتار زمین های منابع طبیعی حومه شهرستان ساری خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار " حسن مفخمی شهرستانی" در تشريح اين خبر گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز در جنگل های روستای رودبارکلا و کلقوچال ساری که در قالب دامداری و مرتع انجام شده بوده با حکم قضائی تخریب شد.

فرمانده انتظامي استان مازندران افزود: این تخریب طی حکم قضائی از اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب ساری با حضور دستگاههای متولی از جمله اداره منابع طبیعی و سرجنگل بانی و با حضور ماموران پاسگاه هولار شهرستان ساری اقدام و آزاد سازی170 هکتار اراضی ملی صورت پذیرفت.

سردار مفخمی شهرستانی به شهروندان توصیه کرد: به جهت جلوگیری از تضییع حقوق و زیان های مالی قبل از هرگونه اقدام عمرانی نسبت به استعلام اصالت و کاربری ملک از ادارات مربوطه اقدام و پس از دریافت مجوزهای قانونی اقدام نمایند.

------------------------------------------

رمزگشایی از 19فقره سرقت منزل در گلوگاه 

سردارسید موسی حسینی جانشین انتظامی استان مازندران از دستگیری سارق در حین سرقت و کشف 19 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان گلوگاه خبر داد. 

سردار"سید موسی حسینی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشریح این خبر اظهار داشت: درپی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان گلوگاه، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گفت.

وي افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان گلوگاه با بررسی میدانی و انجام اقدامات فنی و پلیسی، یک سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در حین سرقت دستگیر کردند.

جانشین انتظامی استان مازندران تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به 19 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان گلوگاه اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار حسینی در پایان به شهروندان توصيه كرد: تا در زمان ترک منزل اقدامات ايمني و پيشگيري از سرقت را رعايت كنند چرا كه هرگونه اقدام پيشگيرانه مي تواند منزل شما را از آماج جرم سرقت خارج نمايد.

------------------------------------------

احتکار لوازم خانگی میلیاردی در میاندورود 

سرهنگ مجتبی راست خدیو فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از کشف یک محموله احتکاری شامل انواع لوازم خانگی در آن شهرستان به ارزش 40 میلیارد ریال خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مجتبی راست خدیو" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتكار کالاهاي اساسي، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی طی رصد اطلاعاتی، از وجود یک انبار احتکار لوازم خانگی در شهرستان مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی با انجام کارهای اطلاعاتی، موفق به شناسایی انبار محل احتکار در یکی از نقاط شهرستان شده و پس از هماهنگی قضائی با همراهی کارشناسان ادراه صمت بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود تصریح کرد: در بازرسي از انبار 2 هزار و 764 دستگاه انواع لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشويي، تلویزيون و يخچال كشف شد که تخلف تعداد 272 دستگاه از آن به علت نصب برچسب تغییر قیمت جدید و نیز امحاء و دستکاری برچسب سریال و قیمت قدیم(گرانفروشی) محرز شد.

وی ارزش محموله احتکاری کشف شده را طبق نظر کارشناسان 40 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ راست خدیو با تأکید بر جدیت پلیس در اجرای منظم و مستمر طرح های پیشگیرانه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود.

------------------------------------------

کشف 50 تن چوب قاچاق در تنکابن 

سرهنگ محمد محمدپور رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران از کشف 50 تن چوب قاچاق به ارزش 4 میلیارد ریال و دستگیری 2 متهم در شهرستان تنکابن خبر داد. 

سرهنگ "محمد محمدپور" در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در اجراي طرح مقابله با قاچاق کالا و محله محور، کارآگاهان پليس امنيت اقتصادي استان مازندران در اجراي طرح،اخباری مبني بر اينکه افرادی نسبت به قطع اشجار جنگلی در شهرستان تنکابن، بررسی موضوع را در

بسمه تعالی

با سلام و آرزوی صحت، سلامتی و توفیقات روز افزون برای جنابعالی، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 16/05/1402 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------------------

سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای مرهون تلاش های خبرنگاران 

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران در پیامی سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای را مرهون تلاش های خبرنگاران دانست و این روز را به صاحبان اندیشه و قلم تبریک گفت. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در متن این پیام آمده است :

خبرنگاران تجسم عینی امانت داری، مسئولیت پذیری، تعهد، وجدان  بیدار و تصویرگر زمان خویش اند که همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای مرهون تلاش های شبانه روزی آنان است.

و به راستی همانگونه که پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده است : «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس»  رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است و از همین روست که می توانیم حق گویی و مطالبه گری خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم  و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آن باشیم .

روز خبرنگار یادآور مجاهدت های زنان و مردان حقیقت طلبی است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده  و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.

فرماندهی انتظامی استان مازندران با گرامی داشت یاد و خاطره شهید خبرنگار محمود صارمی و مقام خبرنگار، فرار رسیدن 17 مرداد و روز خبرنگار را به صاحبان اندیشه و قلم که با قبول مسئولیت، تحمل سختی های فراوان و نگاشتن حقایق، پرچم  امید، رشد و توسعه جامعه را برافراشته اند تبریک گفته و امید آن دارد که همواره با عزمی استوار در راه ارتقای امنیت عمومی جامعه و اعتلای پرچم مقدس کشور عزیزمان ثابت قدم و در سايه توجهات حضرت ولي عصر(عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبري مدظله العالي همواره سربلند و پيروز باشند .

------------------------------------------

زمین خواری1200میلیاردی در مازندران 

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران از تغییر کاربری 12 هزار متر مربع از زمین های زراعی در یکی از مناطق شهرستان عباس آباد، به ارزش 1200 میلیارد ریال خبرداد. 

سردار حسن مفخمی شهرستانی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی تغییر کاربری غیر قانونی و تصرف 12 هزار متر از اراضی کشاورزی و زراعی در یکی از مناطق شهرستان عباس آباد،  موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، با همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی آن شهرستان، تمام دیوار کشی ها و بناهای ایجاد شده در زمین مذکور تخریب شد و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت .

سردار مفخمی، خاطرنشان کرد: مالک زمین های مذکور که پس از تفکیک غیر قانونی این زمین ها اقدام به دیوار کشی و ساخت و سازهای غیر مجاز در آن کرده بود نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی ارزش زمین های رهاسازی شده در این عملیات را بالغ بر 1200 میلیارد ریال عنوان کرد و با اشاره به مبارزه جدی  پلیس با جرایم اقتصادی از مردم خواست  در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری، تصرف اراضی ملی و یا کشاورزی  موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.#

------------------------------------------

اجراي طرح امنيت محله محور در شهرستان "ساری" 

سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگيري 36 سارق حرفه ای در اجراي طرح امنيت محله محور آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"عبدالله حسن زاده "در تشریج این خبرگفت: به منظور پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز طرح امنيت محله محور  در سطح شهر و روستا های ساری به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: : در اجراي اين طرح ماموران با شناسایی و دستگیری 20 عامل افیونی و 14 معتاد متجاهر موفق به کشف 10 کیلوگرم مواد مخدر از آنان شدند.

وی با اشاره به دستگیری  36 سارق حرفه ای و 59 مجلوب تحت تعقیب مرجع قضائی اظهار داشت: ضمن کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان 2 دستگاه خودرو و 2 دستگاه موتورسیکات سرقتی از آنان کشف شد .

حسن زاده از توقیف  63 دستگاه خودرو و 18 دستگاه موتورسیکلت ، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح 170 خودرو به دلیل عدم رعایت هنجارهای اجتماعی توقیف شدند .

فرمانده انتظامی شهرتان ساری هدف از اجرای این طرح را برقراري امنيت پايدار در مناطق جرم خيز برشمرد و با اشاره به اظهار رضایتمندی شهروندان و مسئولین شهرستان از اجرای این طرح از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در مورد مسائل امنیتی، فروش ومصرف مواد مخدر،سرقت،جرائم وناهنجاری های اجتماعی

مهدوی روابط عمومی خبرگزاری کشور خ زارعی نکا:
را از طریق تلفن 110 با مرکز فوریت های پلیسی در میان بگذارند.

------------------------------------------

دستگیری 5 حفار غیر مجاز درگلوگاه 

سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری 5 حفار غیرمجاز و کشف 2 دستگاه گنج یاب در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمود کلوانی" در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پي دريافت خبري مبني بر فعالیت افرادی در زمینه حفاري غير مجاز به منظور کشف اشياء تاریخی و باستانی با ارزش در شهرستان  گلوگاه، بررسي موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی، با انجام عملیاتی موفق به شناسایی و دستگیری 5 متهم در این ارتباط شدند.

سرهنگ کلوانی از کشف 2 دستگاه فلزیاب و متعلقات مربوطه از متهمان خبر داد و با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی اظهار داشت: میراث کهن این سرزمین متعلق به تمام افراد جامعه است و هیچکس حق تملک و سرقت آنان را ندارد؛ لذا از شهروندان تقاضا می‌شود هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را سریعا به پلیس110 اطلاع دهند.

------------------------------------------

پلمپ کافه رستوران متخلف در جویبار 

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامي شهرستان جویبار از پلمپ یک واحد کافه رستوران متخلف به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی خبر داد. 

سرهنگ "غلامرضا جعفری " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشريح اين خبر گفت: در پي انتشار فیلم و تصاویری از عدم رعایت شئونات اسلامی و اهانت به شعائر اسلامی توسط یکی از کافه رستوران ها در فضای مجازی،  موضوع در دستور كار ماموران پليس امنيت عمومي قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از هماهنگي قضائي، واحد صنفي مذکور پس از چندین مرحله تذکر، برابر ماده 27 و 28 قانون نظام صنفی  واحد صنفي توسط ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي شهرستان  پلمپ و متصدی آن پس از تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفی شد.

فرمانده انتظامي شهرستان جویبار با بيان اينكه طرح هاي نظارت بر اماكن عمومي به صورت مستمر انجام مي شود وکلیه صنوف ملزم به رعاین موازین اسلامی وقانونی هستند از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهاي صنفي، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

------------------------------------------

دستگيري3 سارق منزل درنکا 

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا ازدستگيري3 سارق منزل و کابل برق با8 فقره سرقت خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"قاسم عزیزی" با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل در شهرستان، موضوع در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي ماموران پلیس آگاهی وتابعه موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای وسابقه دار در این ارتباط شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان، تصريح کرد: متهمان طی عملياتي ضربتي و غافلگيرانه دستگیر و تاکنون به8 فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

سرهنگ عزیزی در پایان از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان واسترداد به مالباختگان خبر داد و خاطرنشان کرد: این افراد پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شده و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

------------------------------------------

کشف2 دستگاه موتور قاچاق در بهشهر 

سرهنگ ابوالقاسم ابراهیمی جانشین انتظامی بهشهر از کشف 2 دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ابوالقاسم ابراهیمی" اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری موتورسیکلت های قاچاق توسط فردی در بهشهر ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی، افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم شدند و پس از هماهنگی با مرجع قضائی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ ابراهیمی، تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهم 2دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزشی بالغ  بر 15 میلیارد ریال کشف شد.

جانشین انتظامی شهرستان بهشهر از معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و در پایان، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طريق مرکز فوريت های پليسی110 اطلاع رسانی کنند.#

------------------------------------------

دستگیری شرور و عامل رعب و وحشت در تنکابن 

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از شناسایی و دستگیری عامل رعب و وحشت شهروندان، در آن شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی" در بیان این خبر گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی110 مبنی بر عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت با سلاح توسط فردی شرور در یکی از مناطق شهری تنکابن، موضوع در دستور کار ماموران  قرار گرفت.

وی، افزود:  با حضور به موقع ماموران پلیس اطلاعات 

مهدوی روابط عمومی خبرگزاری کشور خ زارعی نکا:
و امنیت عمومی، متهم که در حال حمل سلاح شکاری غیر مجاز بوده در اقدامی عملیاتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن تصریح کرد: متهم  که چندین فقره سابقه درگیری و نزاع دسته جمعی و تیراندازی داشته  پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ دیلمی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بیاندازند به صورت قاطع و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

------------------------------------------

دستگيري سارقان موتور سیکلت در" آمل" 

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامي شهرستان آمل از شناسايي و دستگيري 2 سارق سابقه دار موتورسيکلت و لوازم منزل در آن شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "علی داداش تبار"در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس بیان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت موتورسيکلت در سطح شهرستان، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: در این راستا ماموران کلانتری 11 با انجام اقدامات هوشمندانه پليسي، موفق شدند 2 سارق سابقه دار را در این ارتباط شناسايي و ضمن هماهنگي با مرجع قضايي در عملیاتی غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل با اشاره به کشف 2 دستگاه موتور سیکلت مسروقه و مقادیر زیادی لوازم منزل در بازرسی از مخفیگاه متهمان تصریح کرد: متمهان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ داداش تبار در پايان با بيان اينکه در بسياري از موارد، سرقت هاي صورت گرفته به واسطه سهل انگاري مالکان وسايل نقليه صورت مي گيرد، به راکبان موتورسيکلت توصيه کرد: ضمن مجهز نمودن وسايط نقليه خود به تجهيزات بازدارنده و ضد سرقت، از رها کردن موتورسيکلت خود در معابر بدون رعایت ملاحظات ایمنی اکیداً خودداري کنند.

------------------------------------------

دستگیری 6 سارق اماکن خصوصی در عباس آباد 

سرهنگ ناصر صالحی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد ازدستگیری 6 سارق اماکن خصوصی با 12 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ناصر صالحی" در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان عباس آباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرارگرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، خاطرنشان کرد: ماموران پس از بررسی های انجام شده و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 6 سارق حرفه ای و یک مالخر اموال مسروقه در این شهرستان شدند.

وی، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این 6 سارق حرفه ای و همدست آنان را دستگیر کردند .

سرهنگ صالحی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 12 فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

------------------------------------------

کشف خودروی میلیاردی قاچاق در نوشهر 

سرهنگ علی اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از کشف خودروی قاچاق به ارزش 180میلیارد ریال در آن شهرستان خبرداد. 

سرهنگ"علی اکبر درویشی "در گفتگو  با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشرییح جزئیات این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا،  ماموران پلیس آگاهی این  شهرستان  در حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی رنج روور مشکوک شدند .

فرمانده انتظامی  شهرتسان نوشهر، تصریح کرد:  ماموران خودروی مورد نظر را که فاقد هرگونه مدارک قانونی و گمرکی بوده متوقف و روانه پارکینگ کردند .

وی ارزش خودروی مکشوفه را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 180 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: مالک خودرو نیز پس از تشکیل پرونده مقدماتی تش به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر در خاتمه  از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غير مجاز از جمله قاچاق و توزيع كالاهاي ممنوعه توسط افراد سود جو و فرصت طلب، موضوع را از طريق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند .

------------------------------------------

طرح برخورد با خودروهای آفرود در سوادکوه 

سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از اجرای طرح برخورد با خودروهای آفرودی در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ عبدالله اکبری در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه انجام تغییرات غیر قانونی در ظاهر خودروها و انجام حرکات نمایشی آفرودی در این شهرستان، موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان در اقدامی عملیاتی  12 خودرو که در آن تغییرات وضعیتی ایجاد شده بود را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از برخورد با خودروهای ایجاد کننده آلودگی صوتی در ادامه این طرح نیز خبر داد 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار