حجت الاسلام اژه ای حل مشکلات بنگاه‌های تولیدی را از اهداف سفر به استان فارس برشمرد و گفت: در جریان این سفر تلاش داریم مسائل مربوط به حوزه ثبت اسناد استان فارس مرتفع شود.
کد خبر: ۱۱۱۸۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷ 07 August 2023

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام غلامحسین اژه ای امروز دوشنبه (۱۶ مرداد) در بیست وسومین سفر استانی خود به منظور رسیدگی‌ها، بازدیدها و سرکشی‌های مهم از برخی مراکز با هدف کمک به رشد تولید و صیانت از حقوق عامه به شیراز سفر کرد.

 

رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به شیراز در جمع خبرنگاران، حل مشکلات واحدهای اقتصادی را از اهداف این سفر برشمرد و گفت: در جریان این سفر تلاش داریم مسائل مربوط به حوزه ثبت اسناد استان فارس مرتفع شود.

 

وی همچنین اهتمام بخشیدن به آن دسته از مسائل زیست محیطی استان فارس که مربوط به دستگاه قضا می شود را از دیگر برنامه های سفر خود به شیراز عنوان کرد و گفت: تلاش برای برطرف کردن مسائل و مشکلات مرتبط با واحدهای قضائی،‌حل مسائل مرتبط با بنگاه‌ های تولیدی از اهداف سفر استانی امروز است.

 

اژه ای اضافه کرد: در این راستا گزارش‌هایی پیرامون مشکلات واحدهای تولیدی فارس به دولت ارائه شده و هیئت‌هایی نیز به منظور رفع موانع تولیدی به این استان اعزام شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: تمهید مقدمات درراستای رفع مسائل حقوقی و قضائی به ویژه در حوزه اطاله دادرسی‌ و رسیدگی به پرونده‌هایی که دارای شاکیان زیاد هستند، در جریان سفر امروز به استان فارس مد نظر قرار می گیرد.

 

بر اساس این گزارش،‌ حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای سپس با عزیمت به آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)، بارگاه سیدالسادات الاعاظم را زیارت کرد.

 

وی همچنین با حضور در محل به شهادت رسیدن زائرین حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) در جنایت تروریستی و پس از آن حضور بر سر مزار شهدای این جنایت تروریستی، به مقام شامخ آنها ادای احترام کرد.

رئیس دستگاه قضا سپس با جمعی از زائران حرم حضرت احمد بن موسی(ع) در فضایی صمیمی به گفتگو پرداخت و مسائل آنها را استماع کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار