مدیرکل حفاظت محیط زیست و دبیرکارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار خراسان رضوی از برگزاری جلسه دیشب و امروز صبح این کارگروه خبر داد و گفت: با توجه به اینکه طبق دستورالعمل کارگروه میانگین ٢۴ ملاک تصمیم گیری است و گزارش ها از شاخص میانگین ۲۴ ساعته وارد پله افزایشی بعدی نشده است محدودیت ها تغییر نکرده است.
کد خبر: ۱۱۱۸۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸ 06 August 2023

به گزارش تابناک رضوی، مهدی اله پور با بیان این مطلب افزود: جلسه شرایط اضطرار گرد و غبار دقایقی پیش به اتمام رسید. جریان رصد، پایش و پیشگیری در شرایط کنونی در حال انجام است و قطعا کارگروه به شرایط سلامت مردم به صورت جدی توجه دارد. با درنظر گرفتن تمامی شرایط تصمیم لازم را اتخاذ می کند.

وی ادامه داد: براساس شیوه نامه شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار، کارگروه تصمیمات خود را اتخاذ می کند و اطلاع رسانی عمومی می شود.
مدیرکل حفاظت از محیط زیست خراسان رضوی تاکید کرد: براساس شیوه نامه با توجه به شاخص میانگین ۲۴ ساعته سطح محدودیت ها بدین شرح است: فعالیت های آموزشی، مهدکودک ها و مجموعه های ورزشی تعطیل شده است که این محدودیت ها نسبت به اطلاعیه شب گذشته تغییری ندارد.
وی خاطر نشان کرد: محدودیت ها براساس شاخص میانگین ۲۴ ساعته تغییری نداشته است و رصد همچنان ادامه دارد. به محض تغییر در شاخص ها تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار