مالک باشگاه تراکتور گفت: امسال تیم خوبی بسته‌ایم و یکی از بهترین تیم‌های تاریخ لیگ برتر خواهیم بود.
کد خبر: ۱۱۱۸۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳ 04 August 2023

به گزارش تابناک تبریز، محمدرضا زنوزی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: فوتبال یک صنعت است و باید یک مدیر صنعتی و اقتصادی آن را اداره کند. استثناهایی در این زمینه در دنیا وجود دارد؛ اما در اکثر نقاط دنیا، مدیران صنعتی و اقتصادی فوتبال را اداره می‌کنند. همه انتظار دارند مدیران ما سابقه ورزشی داشته باشند و به همین دلیل است که کارمان به اینجا کشیده شده است.

وی افزود: میرحسین حسین‌زاده را با رضایت‌نامه ۳۰۰ هزار دلاری به تراکتور آورده‌ایم و خودش نیز پولی کمتر از سقف قرارداد دریافت می‌کند؛ چرا که دوست داشت به لیگ ایران بازگردد.

مالک باشگاه تراکتور گفت: حسین‌زاده قرارداد ۵ ساله با ما دارد و قرارداد اکثر بازیکنان داخلی بالای ۳ سال است.

وی ادامه داد: ما امسال ۱۳ بازیکن از دست داده‌ایم و صد درصد لیست آقای خمز را جذب کرده‌ایم و بازیکنی خارج از لیست ایشان جذب نشده است.

زنوزی اظهار کرد: بخش دولتی نیستم که سر خودم کلاه بگذارم. براساس نامه فیفا، اگر باشگاه‌ها با تلویزیون قرارداد نداشته باشند، حرفه‌ای نیستند. برنامه وزارت ورزش در سال آینده برای کسب مجوز حرفه‌ای توسط باشگاه‌های ایرانی چه چیزی است؟ با این روال، سال آینده چهار نماینده ایران از آسیا حذف خواهند شد.

وی با بیان اینکه من به عنوان بخش خصوصی از صدا و سیما انتظار دارم که حق پخش‌مان را پرداخت کند، تصریح کرد: صدا و سیما نمی‌تواند خودش را کنار بکشد، شما باید به وزارت ورزش فشار بیاورید تا قانون حق پخش تصویب و اجرایی شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :