معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان از مجریان انتخابات خواست تا نسبت به نوع عملکرد خود در برگزاری فرآیند انتخابات مراقب باشند.
کد خبر: ۱۱۱۷۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸ 02 August 2023

به گزارش تابناک گلستان به نقل از ایسنا، سیدعلی مهاجر شامگاه سه شنبه ۱۰ مردادماه ۱۴۰۲ در جلسه ستاد انتخابات استان گلستان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری انتخابات آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و وظیفه همه مجریان و دست اندرکاران، برگزاری انتخابات سالم است.

وی با بیان اینکه علاقمند بودن نسبت به هر شخص، کاندیدا و یا گروه، حق هر فردی است، ادامه داد: باید مراقب باشیم که این علاقه تأثیری در کار و وظایف ما نداشته باشد و اگر این اتفاق رخ دهد، قطعاً نوعی خیانت محسوب شده و ما نسبت به آن حساس خواهیم بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تأکید بر اینکه حساسیت کار مجریان انتخابات می‌طلبد که بیشتر نسبت به نوع عملکرد خود مراقب باشند، افزود: حرکت در قالب یک تیم منسجم و باورمند در چارچوب قانون و انجام شایسته و صحیح وظایف و کمک به هم در پیشبرد اهداف، می‌تواند مأموریت خطیر، سخت و سنگین انتخابات را آسان کند.

وی با اشاره به اینکه باید با هم‌پوشانی در کار تیمی ستاد اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به هم کمک کنید، خاطرنشان کرد: برای موفقیت باید نقاط ضعف یکدیگر را پوشش داده و تجارب خود را در اختیار هم قرار دهید.

مهاجر برگزاری موفق انتخابات را افتخاری برای نظام و سپس برای برگزار کننده‌ها دانست و اضافه کرد: مردم همیشه در همه صحنه‌ها حاضر و پشتیبان نظام بوده‌اند و یقیناً این مشارکت و همراهی مردم با تبیین، آگاه‌سازی، گفتمان و امیدآفرینی بیشتر خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با تأکید بر اینکه به واسطه مسئولیتی که بر عهده داریم لازم است در گفتار و رفتار خود توجه بیشتری داشته باشیم، تصریح کرد: هر عمل نامتعارفی ممکن است شکافی ایجاد نماید و مستندی باشد برای کسانی که به دنبال فرصتی برای سوءاستفاده و تخریب نظام هستند.

وی ضمن هشدار در خصوص فتنه‌های دشمنان و معاندین نظام در تلاش برای کم‌رنگ کردن حضور مردمی در پای صندوق‌های آرا، عنوان کرد: بی‌شک دشمنان نمی‌خواهند ذائقه مردم شیرین باشد و با مؤلفه‌های گوناگون همچون اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، حتی ترور‌های کور، کشور را درگیر خواهند کرد تا امید را در مردم از بین ببرند، ولی ما باید قدرتمندانه برای عمران کشور تلاش کنیم.

برچسب ها: گلستان ، مردم ، کاندیدا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار