مدیرعامل شرکت برق ایلام:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: طی یکسال گذشته ۵٠٠ انشعاب برق مشهود و حدود سه هزار انشعاب غیر مشهود شناسایی شده است.
کد خبر: ۱۱۱۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰ 01 August 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ ولی اله ناصری در دومین نشست و گفت و گوی مجازی اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام با مدیران دستگاه های اجرایی استان در گروه کار، کرامت و پاسخگویی اظهار داشت: در راستای بهبود شرایط، صنعت برق ایلام برنامه های منسجمی در سال جاری انجام داده است.

وی افزود: هم اکنون ایام گرم سال با اوج دمای هوا سپری می شود و همکاران صنعت برق در راستای ارائه راهکار مدیریت درست مصرف وظایف خود را به خوبی انجام می دهند.

مدیرعامل شرکت برق ایلام در خصوص پاداش صرفه جویی در مصرف برق گفت: این طرح توسط وزارت نیرو در تابستان امسال اجرا شده که در استان ۶۳ هزار مشترک برق از مجموع ۲۳٠ هزار مشترک مشمول این پاداش شده است.

ناصری یادآور شد: بیشترین صرفه جویی مربوط به شهرستان های گرمسیری ایلام از جمله دهلران می باشد که در یک قبض بیش از یک میلیون و صد هزار تومان در ماه کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه انشعاب مشترکین به صورت مستمر پایش می شود، عنوان کرد: طی یکسال گذشته ۵٠٠ انشعاب برق مشهود و حدود سه هزار انشعاب غیر مشهود شناسایی شده است.

مدیرعامل شرکت برق ایلام تصریح کرد: بر اساس آمار ثبت شده حدود ۷۵ درصد مشترکین الگو مصرف را تا یک و نیم برابر  و ۲۰ درصد نیز بین  ۱/۵ تا ۲/۵ برابر الگو مصرف را رعایت کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: الگو مصرف در مناطق شمالی استان ۳۰۰ کیلو وات ساعت  و در حوزه جنوبی نیز ۳ هزار کیلو وات ساعت است.

ناصری بیان داشت: در خصوص فرهنگ سازی کاهش مصرف برق طرح پاداش صرفه جویی در قالب ساخت کلیپ، تیزر و انیمیشن و طراحی پوستر در فضای مجازی منتشر و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: سال گذشته حدود ۵۴ میلیارد تومان پروژه اربعین حسینی به بهره برداری رسیده که مهمترین آن در حوزه روشنایی پارکینگ برکت، پارک بلوط، می باشد. همچنین  شبکه برق شهرهای مسیر زوار از جمله مهران توسعه و نصب ترانسفورماتور تامین برق در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت برق ایلام افزود: با همت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یک دیزل ژنراتور پرقدرت در سالن ترانزیت، تعداد ۷ دستگاه  ترانسفورماتور  و شبکه فشار ضعیف با کابل خود نگهداری در پایانه مرزی نصب شده است.

وی تاکید کرد: برق ادارات پرمصرف به صورت هفتگی و روزانه مورد بررسی قرار می گیرد که در این راستا تاکنون برق ۵۰  ساختمان اداری قطع و به دستگاه های نظارتی معرفی شده اند.

ناصری تصریح کرد: بیشترین افزایش مصرف در حوزه واحدهای تجاری است که به اندازه ۶ درصد رشد مصرف را تجربه کرده اند. این صنوف با کاهش مصرف ده درصدی کمک شایانی به مدیریت بار شبکه خواهند کرد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار