مدیرکل کمیته امداد استان مازندران در جمع مدیران فرهنگی و تربیتی؛
مدیرکل کمیته امداد استان مازندران گفت: به فرموده رهبری؛ «جنگ فرهنگی جدی است و جنگ نرم مختصاتی دارد که مهمترین رکن آن خانواده است» و ما به دنبال "خانواده متعالی" هستیم و دشمن به دنبال "خانواده متلاشی" است.
کد خبر: ۱۱۱۷۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲ 31 July 2023

به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی، در جمع مدیران فرهنگی و تربیتی جوانان عاشورایی با عرض تسلیت ایام‌ شهادت سرور و سالار شهیدان گفت: با توجه به اینکه برنامه‌ها، فعالیت‌ها و اهداف شما در جهت تعجیل ظهور امام زمان (عج) انجام می‌شود، دشمنان نیز با مسئله آخرالزمان و تاخیر در ظهور منجی فعالیت‌های هدفمند را انجام می‌دهند.

 

 

ما به دنبال خانواده متعالی هستیم و دشمن به دنبال خانواده متلاشی است  
ما به دنبال خانواده متعالی هستیم و دشمن به دنبال خانواده متلاشی است  

وی با اشاره به فرموده رهبری که؛ جنگ فرهنگی جدی است و جنگ نرم مختصاتی دارد که مهمترین رکن آن خانواده است افزود: ما به دنبال "خانواده متعالی" هستیم و دشمن به دنبال "خانواده متلاشی" است.

مدیرکل کمیته امداد استان مازندران گفت: برای ساخت کادر انقلاب اسلامی، ضرورت دارد کادر خانواده متعالی ساخته شود که زیرساخت برنامه‌های گام دوم انقلاب اسلامی برای رسیدن به تمدن اسلامی می‌باشد.

معافی با اشاره به نقش امت در زمان امام حسین(ع) گفت: برای امام زمان(عج) که امام جهان است، باید شرایط ظهور برای امت شکل بگیرد تا امام بتواند ظهور کند.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ هزار دانشجو و دانش‌آموز تحت حمایت امداد هستند گفت: در جهت کمک شما به مددجویان برقراری ارتباط با جامعه هدف ضروری است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران بیان داشت: با تشکیل کارگروه با حضور کارشناسان و از طریق مراکز نیکوکاری، کانون و... از طریق تشکیل جبهه "مقاومت آموزشی" می‌توانیم مرحله به مرحله به فعالیت‌های هدفمند در جهت ارائه بهتر خدمات بپردازیم.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار