مدیرعامل توزیع برق کرمانشاه خبر داد؛
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: به دلیل افزایش دمای استان کرمانشاه در روز‌های اخیر با افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته مواجه بودیم.
کد خبر: ۱۱۱۷۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵ 31 July 2023

محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: ابتدای مرداد ماه امسال به دلیل افزایش دمای استان کرمانشاه که به ۴۱ درجه سانتی‌گراد رسیده، مصرف برق روزانه بین ۵۰ الی ۸۰ مگاوات افرایش یافته است.

وی افزود: در این بازه زمانی میزان مصرف برق از ۷۸۰ مگاوات به ۸۴۰ مگاوات رسیده که حدود ۶۰ مگاوات افزایش مصرف داشته‌ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه تصریح کرد: در این بازه زمانی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، ۱۰ درصد افزایش مصرف برق در استان کرمانشاه داشتیم که بر روی شبکه‌های برق تاثیر زیادی گذاشته است.

مرادی عنوان کرد: موردی از خاموشی برق مناطق مسکونی وجود ندارد و اگر مواردی پیش آمده به دلیل اتصالی برق و حوادث ناشی از آن است.

وی بیان کرد: برنامه مدیریت بار
برای مراکز صنعتی و جهاد کشاورزی اعلام شده که برای کشاورزی هر روز از ساعت یازده تا ساعت ١٨ در ٢ نوبت، (یازده تا ١۶ و ١٣ تا ١٨) است.

مرادی عنوان کرد: برای مراکز صنعتی هفته‌ای یک روز به مدت ١٢ ساعت از ساعت یازده صبح تا ٢٣ شب برنامه مدیریت بار اجرا می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: طی روز‌های اخیر ابلاغیه‌ای در رابطه با اضافه کردن یک روز دیگر (مدیریت بار) به مدت ۶ ساعت به مراکز صنعتی، دریافت شد که در حال پیگیری است تا آن را کاهش دهیم.

مرادی تاکید کرد: از شهروندان تقاضا داریم حتی با خاموش کردن یک لامپ اضافی، ما را در مدیریت مصرف برق یاری کنند که سایر همشهریان بتوانند از نعمت برق برخوردار شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار