مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام از جانمایی ۲۲نقطه در استان ایلام برای ایجاد اِلمان های فرهنگی اربعین خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۷۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰ 31 July 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام محمدعلی نجفی در نشست هم اندیشی فعالان فرهنگی با موضوع اربعین اظهار کرد: امسال سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌های گسترده فرهنگی برای اربعین در استان ایلام و به خصوص مرز مهران پیش بینی کرده است.

وی گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های سازمان تبلیغات فضاسازی و ساخت اِلمان های فرهنگی در ۲۲ نقطه استان ایلام است که به همین منظور از سوی ستاد اربعین استان ۲ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام افزود: روایت گری از دیگر برنامه‌های فرهنگی سازمان تبلیغات در مرز مهران است، به همین منظور ۱۰۰ نفر در این زمینه آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.

حجت الاسلام نجفی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه‌های سازمان تبلیغات ایجاد موکب‌های فرهنگی در مرز مهران است، از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی استان در این موکب ها استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اربعین یک رویداد بسیار مهم، و تمدن ساز است، افزود: از تمامی ایده‌های قابل اجرای فعالان فرهنگی در اربعین استفاده خواهد شد.

وی تصریح کرد: قدم‌های خوبی از سه ماه گذشته برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در اربعین در مرز مهران برداشته شده و قطعاً در اربعین امسال برنامه‌های فرهنگی پررنگ‌تر از سال‌های قبل خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: شناسایی خانه‌های مردمی در مهران که پذیرایی خودش از زائران انجام خواهند داد، از دیگر برنامه‌ها است که در کنار این خانه فضاسازی فرهنگی انجام خواهد شد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار