جانشین فرماندهی انتظامی استان از دستگیری عامل خشونت با سلاح و سلب آسایش عمومی در طرح ضربتی پلیس امنيت عمومي درشهرستان اراك خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۷۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸ 29 July 2023

به گزارش تابناک مرکزی ،سرهنگ احمدرضا چگنی  بیان داشت: در پي وقوع يک فقره نزاع و قدرت نمايي با سلاح گرم توسط یکی از اراذل و اوباش شرور و سابقه دار، با توجه به اهميت موضوع بلافاصله شناسايي و دستگيري متهم در دستور كار مأموران انتظامي قرار گرفت.

وي افزود: در تحقيقات اوليه مشخص شد، اين فرد از اراذل و اوباش سابقه دار و شناخته شده مي باشد که با قدرت نمايي با سلاح گرم و سرد، عربده کشي، اقدام به زورگيري، تهديد، ايجاد رعب و وحشت و زخمی کردن یکی از شهروندان در شهر اراك نموده است.

جانشین فرماندهي انتظامی استان مرکزی اظهارداشت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان پس از انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتي لازم بر روي این پرونده، سرانجام عامل اصلی اين درگيري ها راكه در مخفيگاهش پنهان شده بود، شناسايي و در عملياتی ضربتی دستگیر كردند.

سرهنگ چگنی افزود: مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهم شرور موفق به کشف سه قبضه سلاح کمری، چهار تیغه خشاب و 54 فشنگ و مقادیری مواد مخدر شدند.

وی در پایان با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با مخلان نظم و امنیت اجتماعی افزود: متهم دستگیر شده دراین عملیات پلیسی پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار