کد خبر: ۱۱۱۶۲۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲ 22 July 2023

به گزارش تابناک مازندران ، تیم فوتبال نساجی مازندران که جهت برپایی اردوی آماده سازی پیش‌فصل راهی ترکیه شده، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در دیداری تدارکاتی در کمپ گرین‌پارک مقابل القادسیه، تیم یازدهم جدول فصل اخیر لیگ یک عربستان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش ، تیم نساجی مازندران که در نخستین مسابقه تدارکاتی خود در اردوی ترکیه به تساوی مقابل تیم الخلیج عربستان رسیده بود، عصر امروز در دومین بازی دوستانه در این اردو به مصاف القادسیه عربستان با هدایت رابی فاولر، بازیکن پیشین لیورپول و انگلیس رفت که در نهایت توانست به برتری دست پیدا کند.

تیم فوتبال نساجی که بازی را با ترکیب محمدرشید مظاهری، امیرمحمد هوشمند، سید محمداحسان حسینی، وحید محمدزاده، سید احمد موسوی، سعید غلامعلی‌بیگی، مهرداد عبدی، محمود قائدرحمتی، محمدرضا عباسی، احد جمشیدی و محمدرضا آزادی آغاز کرد که در نیمه دوم هم فرشید اسماعیلی، علی داوران، حسین زامهران و صابر حردانی فرصت حضور در زمین را به دست آوردند.

 

نسل جدید تسهیلات! (همین حالا دریافت کنید)


نساجی بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۲ توسط سعید غلامعلی‌بیگی به گل رسید، اما القادسیه قبل از پایان نیمه اول صاحب ضربه پنالتی شد که امبایه دیانه توانست کار را به تساوی بکشد، اما در نیمه دوم محمدرضا آزادی دو بار گلزنی کرد تا این دیدار به سود تیم ایرانی به پایان برسد.

تیم فوتبال نساجی قصد دارد یک مسابقه دوستانه دیگر تا پیش از اتمام اردوی خود در ترکیه طی روزهای آینده برگزار کند 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار