امام جمعه قرچک گفت: امروز دنیای کفر و استکبار همه منافعشان را از دست داده‌اند؛ لذا در برابر منطق امام حسینی(ع) که همین منطق امروزی جمهوری اسلامی است، آرام نمی‌گیرند و با هر دسیسه و خباثتی به دنبال ایجاد آسیب به ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر: ۱۱۱۶۰۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴ 21 July 2023

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام حجت‌الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه این شهرستان بعد از دعوت خود و همگان به تقوای الهی اظهار کرد: قرآن کلام الهی است؛ اقدام شیطانی دشمنان اسلام در هتک حرمت به قرآن را شدیدا محکوم می‌کنیم.

وی با تشکر از هیئت‌داران و تکایا به‌خاطر خدمت‌رسانی به عزادارن حسینی ایام محرم گفت: امیدوارم با معرفت، بصیرت و رعایت تمامی قداست‌های این ایام، محرمی پویا و حاوی پیام داشته باشیم.

امام جمعه قرچک افزود: منطق محرم و امام حسین(ع) یک منطق جهانی است؛ تحولی که این روزها در بین مردم جهان ایجاد شده، نشان‌دهنده این است که دنیا امام حسینی شده است و منطق و فلسفه حسینی در جهان بیش از هر زمان دیگر دیده می‌شود.

حجت الاسلام اسماعیلی بیان کرد: امروز موضع مورد تایید امام حسین(ع) موضعی است که ولی امرمان، امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در قبال همه قدرت‌طلبان و فرصت‌طلبان و در برابر ظالمان اتخاذ می‌کنند؛ لذا تابعیت و عمل به فرمایش ایشان واجب است.

وی تصریح کرد: امروز دنیای کفر و استکبار همه منافعشان را از دست داده‌اند؛ لذا در برابر منطق امام حسینی(ع) که همین منطق امروزی جمهوری اسلامی است، آرام نمی‌گیرند و با هر دسیسه و خباثتی به دنبال ایجاد آسیب به ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

امام جمعه قرچک در ادامه با محکومیت اهانت به قرآن کریم تشریح کرد: اهانت به قرآن را به هیچ عنوان تحمل نمی‌کنیم؛ این خباثت بزرگ را بی‌احترامی به مسلمین می‌دانیم و این حرکت شیطانی را محکوم می‌کنیم.

حجت الاسلام اسماعیلی در پایان گفت: اسلام ناب محمدی با مسیحیت و یهودیت اصیل به‌عنوان یکی از ادیان الهی مشکلی ندارد؛ مسیحیت و یهودیت اصیل نیز منکر اسلام و مسلمین نیست و موضوع اختلاف‌افکنی بین ادیان ابراهیمی کار دشمنان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار