فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از کشف ۱۳ تن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد احتکار شده به ارزش ۲۰ میلیاردریال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۵۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶ 19 July 2023

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ محمدرضا علیزاده روز چهارشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری مقادیر قابل توجهی آرد دولتی توسط شخصی در چهاردانگه اسلامشهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسایی محل دپوی کالاهای اساسی شده و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه، در بازرسی از انبار شناسایی شده، ۱۳ تن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد که به صورت غیرمجاز دپو شده بود، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در ادامه با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش آرد کشف شده بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ علیزاده در پایان به شهروندان توصیه کرد که درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

اعتراف سارقان به ۳۰ فقره سرقت در بهارستان

کشف بیش از ۱۳ تن آرد احتکاری در اسلامشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری ۲ سارق تلفن همراه با۳۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس سرهنگ مجید عسکری نیا روز چهارشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه در شهرستان بهارستان توسط ۲ سارق که با استفاده از سلاح سرد اقدام به سرقت از شهروندان می کردند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این این مسئول افزود: با تشکیل تیم هایی از کارآگاهان پلیس و انجام اقدامات پلیسی ۲ نفر از سارقان شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان در بهارستان دستگیر شدند.

سرهنگ عسکری نیا با اشاره به کشف تعدادی تلفن همراه سرقتی از مخفیگاه متهمان خاطرنشان کرد: سارقان دستگیر شده با ادله پلیس و مواجه شدن با شکات چاره ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشته و در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۳۰ فقره سرقت به عنف تلفن همراه در شهرستان بهارستان اقرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در پایان با اشاره به تشکیل پرونده قضائی و معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار