فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لحظه‌ای درنگ نمی‌کند گفت: پرچم ایران در تمام پهنه‌های اقیانوسی جهان به اهتزاز درآمده است.
کد خبر: ۱۱۱۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲ 19 July 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، امیر دریادار شهرام ایرانی در دیدار با آیت‌‌الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان یزد به ماموریت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: امروز در تمامی ماموریت‌های ارتش، عزت و اقتدار موج می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه شعار ما در نیروی دریایی، "راه ما راه حسین است"، اظهار داشت: این شعار مهم سرلوحه کار ماست و در تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های خود تلاش می‌کنیم آن را محقق سازیم.

ایرانی افزود: با توانی که اکنون در داخل کشور وجود دارد به ویژه در حوزه صنعت دفاعی، دانشمندان و دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان توانستیم همه نیازمندی‌های کشور را در داخل تامین کنیم.

وی عنوان کرد: امروز توانسته ایم پرچم نظام را در همه پهنای اقیانوسی گسترده کنیم و قلمرو افزایی در حوزه دریایی داشته باشیم و امروز پرچم این کشور در گوشه گوشه کشور افراشته است.

ایرانی با بیان اینکه با توان و تجهیزات فعلی ماموریت‌های بزرگی انجام شده و دشمن ابهامات بسیاری در این زمینه دارد، گفت: برای دشمن سوال است که چگونه اقیانوس آرام و اطلس را در نوردیده‌ایم و چگونه سوخت آن را تامین کردیم، چگونه از چهار طوفان سهمگین عبور کردیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اقتدار ارتش را به دلیل رهبری‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری و تلاش کادر ارتش دانست و تصریح کرد: پرچم ایران باید در این دوره زمانی در قطب جنوب برافراشته شود و این اتفاق رخ خواهد داد.

وی عنوان کرد: در حوزه بین‌الملل بسیاری از کشورها دیگر با تکریم و احترام با ایران سخن می‌گویند و برخی به صراحت اعلام می‌کنند که به ایران حسادت می‌کنند.

ایرانی یادآور شد: مهارت دینی و مهارت امنیتی را به عنوان دو اولویت مهم مدنظر داریم که هر دو در ماموریت بزرگ نیروی دریایی محقق شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار