فرماندار خوسف، گفت: با پایان خرید تضمینی گندم ،کشاورزان شهرستان خوسف، امسال مقدار 2هزار و 619تن و 207 کیلوگرم گندم تحویل مراکزخرید تضمینی این محصول در سازمان تعاون روستایی داده‌اند.
کد خبر: ۱۱۱۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲ 14 October 2015

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، به نقل از روابط عمومی فرماندری خوسف، مهدی فرجامی فرد در کارگروه? آرد و نان این شهرستان از کسب رتبه اول شهرستان خوسف در رشد خرید تصضمینی گندم در استان خراسان جنوبی خبر داد و اظهار کرد: خرید تضمینی گندم این شهرستان نسبت به سال گذشته 118 درصد یعنی بیش از 2 برابر رشد داشته است.
وی با اشاره به اینکه در سال 93 مقدار 1هزار و 200 تن و? در سال 92 مقدار 200 تن گندم در این شهرستان تحویل مراکز خرید تضمینی این محصول شده بود، افزود: خرید تضمینی این محصول استراتژیک در شهرسستان خوسف نسبت به سال گذشته 2برابر و نسبت به سال 92 بیش از 13 برابر رشد داشته است که جای تقدیر از متولیان این امر یعنی تعان روستایی و مدیریت جهادکشاورزی این شهرستان دارد.
افزایش سهمیه آرد عشایر خوسف
فرماندار خوسف ادامه داد: پول گندم همه کشاورزان پرداخت شده و از پرداخت به موقع وجه خرید گندم تشکر کرد.
فرجامی‌فرد از افزایش سهمیه آرد عشایر این شهرستان از 10کیلو به 12 کیلو به ازاء هرنفر خبر داد و تصریح کرد: مردم نباید دغدغه آرد و نان داشته باشند
وی با تسلیت فرارسیدن ایام محرم ،خواستار اختصاص سهمیه آرد به هیئت‌های مذهبی شهرستان، از محل مازاد آرد خریداری نشده سهم این شهرستان در سنوات گذشته با هماهنگی و نظارت بخشداران شد.
اینترنتی شدن خرید آرد در خوسف
فرماندار خوسف با بیان اینکه شرکت های عشایری موظف هستند آرد را مستقیما به عشایر تحویل دهند تاکید کرد: عشایر این شهرستان ? نباید هیچ هزینه اضافی را در بحث خرید سهمیه? آردشان? متحمل شوند.
فرجامی‌فرد از اینترنتی شدن خرید آرد خبر داد و یادآور شد: فرایند خرید آرد راحت شده و نانوایان می‌توانند حتی از منزل خود یا هرکجا که دسترسی به اینترنت داشته باشند ، نسبت به خرید سهمیه آرد خود بصورت اینترنتی اقدام نمایند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار