مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: سال گذشته ۱۳۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان زیر پوشش این نهاد در استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۱۵۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲ 18 July 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسین نورعلیوند  اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه های بهزیستی استان ایلام طی سال های گذشته حمایت از طرح های اشتفالزایی مددجویان تحت پوشش بوده است.

وی عنوان کرد: طی سال گذشته در این راستا ۱۳۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان بهزیستی ایلام پرداخت صورت گرفته است.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام تاکید کرد: این میزان تسهیلات اشتغالزایی به یک هزار و ۳۹۳ نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی اعطا شده که نقش مهمی در خودکفایی مددجویان داشته است.

نورعلیوند با اشاره به اینکه سال گذشته ۹۰۰ میلیون تومان مشارکت های مردمی اعم از نقدی و غیرنقدی در بهزیستی استان جذب شد، افزود: همچنین طی سال گذشته واگذاری ۳۶۶ واحد مسکونی به مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی استان صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: بیش از ۲۸ میلیارد تومان طی سال گذشته کمک بلاعوض در بخش مسکن به مددجویان پرداخت و یک هزار و ۱۳۸ خانوار برای بهره مندی از معافیت پرداخت حق انشعاب گاز، برق و آب به میزان یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان معرفی شدند.

مدیرکل بهزیستی ایلام یادآور شد: پارسال بیش از ۳۵ میلیارد تومان مشوق بیمه معلولان و مددجویان پرداخت شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار