مدیرکل تامین اجتماعی گیلان عنوان کرد
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: سال گذشته در گیلان ۴۸ هزار نفر را تحت عنوان بیمه زنان خانه دار، بیمه دانشجویی، بیمه دختران و... تحت پوشش بیمه فراگیر خانواده ایرانی قرار دادیم.
کد خبر: ۱۱۱۴۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴ 13 July 2023

کیوان مرتضوی در گفت وگو با تابناک، یکی از مهمترین برنامه های سازمان تامین اجتماعی در سال جاری را پوشش بیمه فراگیر دانست و اظهار کرد: طبق سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۱، به دنبال گسترش پوشش بیمه ای تحت عنوان «بیمه فراگیر خانواده ایرانی» برای اقشار فاقد هرگونه پوشش بیمه ای هستیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته در گیلان ۴۸ هزار نفر را تحت عنوان بیمه زنان خانه دار، بیمه دانشجویی، بیمه دختران و... تحت پوشش بیمه فراگیر خانواده ایرانی قرار دادیم، گفت: هدف ما ایجاد امنیت خاطر برای اقشار مختلف جامعه است و امیدواریم بتوانیم رضایتمندی مخاطبان به ویژه بیمه شدگان و کارفرمایان و مستمری بگیران را جلب کنیم.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان برنامه سال جاری را بیمه ۴۰ هزار نفری دانست و عنوان کرد: تلاش داریم افراد تحت پوشش بیمه فراگیر را به ۵۰ هزار نفر برسانیم.

مرتضوی مطالبات تامین اجتماعی از ادارات دولتی و کارفرمایان را حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان دانست و عنوان کرد: تاکنون ۸۰۰۰ کارگاه از طرح بخشودگی جرایم استفاده کردند و لذا انتظار داریم شاهد کاهش ۵۰ درصدی مطالبات در راستای این طرح باشیم.

وی از کارفرمایان خواست از فرصت باقی مانده جهت استفاده از طرح بخشودگی استفاده کنند و یادآور شد: این طرح هم رضایت و تنفس کارفرمایان را به دنبال دارد و هم موجب تداوم تولید و اشتغال می شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار