رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه، از کشف ۳۲ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه در شهر کرمانشاه که در نقاط مختلف کشور به سرقت رفته بودند خبر داد و گفت: در این راستا ۲ نفر هم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.
کد خبر: ۱۱۱۴۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳ 13 July 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس سرهنگ علی کرمی رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران پلیس آگاهی مبنی بر فعالیت ۲ نفر از مغازه‌داران پاساژ کیش شهر کرمانشاه در زمینه خرید و فروش گوشی‌های تلفن همراه مسروقه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مغازه‌های فوق شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی از آن ها اقدام کردند.

 رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته ۳۲ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه که در شهرهای مختلف کشور از جمله تهران، قم، قزوین و کرمانشاه به سرقت رفته بود، کشف شد.

وی یادآور شد: صاحبان این مغازه‌ها، با خرید گوشی‌های تلفن همراه مسروقه اقدام به تغییر سریال آن‌ها کرده و با قیمتی پائین‌تر می‌فروختند.

وی در پایان از دستگیری هر ۲ نفر آن‌ها و معرفی به دستگاه قضائی خبر داد و گفت: تاکنون ۱۸ نفر از افراد مالباخته شناسایی و گوشی‌هایشان به آن‌ها بازگردانده شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار