فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه:
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: اجرای طرح جمع‌آوری ضایعاتی‌های پاتوق مواد مخدر در کرمانشاه از محله آقاجان آغار شد.
کد خبر: ۱۱۱۴۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴ 12 July 2023

علیرضا دلیری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: برخورد با ضایعات فروشی‌ها و مراکز تجمع ضایعاتی که به نوعی به محل بزهکاری و تجمع معتادین متجاهر و محل مصرف مواد مخدر تبدیل شدند در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس اعلام فراجا طرحی فراجا ابلاغ شده که به عنوان دستورالعمل «امنیت محله محور» یعنی درخواست از مردم و اقدام از پلیس شناخته می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: این طرح نمونه بارز مطالبه مردم در حوزه سرقت‌ها و ایجاد برخورد با مشاغل مراحم مشخصا توزیع مواد مخدر در این گونه مراکز است که با قدرت در حال انجام است.

وی گفت: امروز نخستین روز اجرای طرح است و این طرح به صورت مستمر و مداوم در تمام مراکز خرده‌فروشی و ضایعاتی به مرحله اجرا در می‌آید.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های دولتی را در امر تخریب ضایعاتی‌ها دخیل کردیم و هم اکنون در حال اجرای طرح هستیم.

وی گفت: پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات و مواد مخدر اقدام به جمع‌آوری اموال کرده و تحویل نماینده‌های دستگاه‌های خدمات‌رسان دولتی می‌دهند.

دلیری اضافه کرد: اموالی که در نتیجه جمع‌آوری سرقت از خدماتی‌ها است عینا بار و تحویل دستگاه‌های مرتبط شده و محل پلمب می‌شود.

دلیری تشریح کرد: امروز اجرای این طرح در محل‌های ضایعاتی آقاجان (کمربندی غربی) در حال انجام است و تمام این واحد‌ها پلمب شدند.

به گفته دلیری حین اجرای طرح معتادین در محل جمع‌آوری و به کمپ سراب نیلوفر تحویل می‌شوند که امید است اجرای آن نتیجه‌بخش باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار