دکتر حسین ابراهیمی مدیردرمان تامین اجتماعی گیلان در نشستی با شهردارو رئیس شورای شهرمنجیل راهکارهای تسریع آغازعملیات بازسازی ساختمان درمانگاه منجیل را مورد بررسی قرار دادند.
کد خبر: ۱۱۱۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶ 10 July 2023

به گزارش تابناک گیلان؛ در این نسشت دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه مردم شهرمجیل با ۲۸هزار جمعیت بیمه شده تامین اجتماعی به دلیل اهمال کاری در ۳۰گذشته از دریافت خدمات درمانی در این شهر بی بهره مانده اند اظهار داشت؛ تکمیل پروژه ساختمان درمانگاه منجیل از مهمترین اولویت و ماموریتهای مدیریت درمان گیلان است و این مجموعه در تلاش است با به سرانجام مقصود رساندن این ماموریت، بخش عمده ای از مسائل مردم و بیمه شدگان آن منطقه در حوزه درمان مرتفع گردد.

دکتر ابراهیمی افزود؛ به ثمررسیدن این کار بزرگ نیاز به یاری و همکاری همه مسئولین و مراجع ذیربط از جمله شهرداری دارد.

شهردار منجیل ضمن تقدیراز زحمات و پیگیریهای بی شاعبه مدیریت درمان گیلان جهت تکمیل ساختمان درمانگاه منجیل عنوان کرد؛ با توجه به دوری شهر منجیل به مرکز استان و کمبودهای موجود در حوزه درمان ، لزوم بازسازی یا احداث یک مرکز درمانی مجهز تامین اجتماعی در این منطقه بیش از پیش احساس می شود.

وی افزود؛ مجموعه شهرداری و شورای شهر منجیل کمافی السابق آماده هرگونه همکاری با مدیریت درمان تامین اجتماعی در این راستا می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار