فرماندار خلخال گفت: با افزایش شمار گردشگران صنعت هتل سازی در این شهرستان رونق گرفته است.
کد خبر: ۱۱۱۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳ 13 October 2015
به گزارش ایرنا ، علی نظری روز سه شنبه در بازدید از عملیات اجرایی پروژه احداث هتل سه ستاره روستای هدف گردشگری اندبیل خلخال افزود: با افزایش شمار گردشگران و احساس نیار به احداث اقامتگاه های رسمی مسافر سرمایه گذاری های بخش خصوصی در این زمینه بیشتر شده است.
وی با بیان اینکه پیش از این خلخال از یک میهمانسرای جهانگردی 3 ستاره و یک هتل تک ستاره در بهره می برد از توسعه و گسترش صنعت هتل سازی در روستاها و مناطق نمونه گردشگری این شهرستان خبرداد و گفت: با حضور تعداد بی شمار گردشگران داخلی و خارجی علاوه بر هتل های یاد شده هتل های دو ستاره روستای هدف گردشگری خمس و هتل 3 ستاره روستای خوجین در حال ارائه خدمات رفاهی گردشگری به مسافران و میهمانان این شهرستان هستند.
رییس کارگروه گردشگری خلخال اظهار کرد: سه پروژه هتل سازی در سه منطقه نمونه گردشگری خلخال در حال احداث بوده و با بهره برداری ازاین پروژه ها تحول بزرگی در صنعت گردشگری شهرستان ایجاد خواهد شد.
نظری از هتل 5 ستاره منطقه نمونه گردشگری ازناو ، هتل 3 ستاره روستای مجره و هتل 3ستاره روستای هدف گردشگری اندبیل به عنوان سه هتل در دست احداث در مناطق روستایی این شهرستان نام برد.
فرماندار خلخال با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه هتل 3 ستاره روستای اندبیل 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: برای احداث این هتل تاکنون بیش از 20 میلیارد ریال از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی بدون پرداخت هر گونه تسهیلات بانکی هزینه شده و برای تکمیل آن شش میلیارد ریال هزینه خواهد شد.
شهرستان خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
تفرجگاه اندبیل ، چشمه های ازناو و میرعادل ، آبشار ، قلعه کیلوان ، کاروانسرای چنارلق ، کاروانسرای شاه عباسی ، پل تاریخی پردیس و بنای چهار گوش از مناطق گردشگری شهرستان خلخال است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار