مدیر کل صدا و سیمای البرز ویژه‌برنامه‌های عید غدیر را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۱۳۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶ 04 July 2023

ویژه برنامه غدیر به صورت زنده از سیمای البرز پخش می شود

به گزارش «تابناک البرز» علی صادق مقدسی گفت: ویژه برنامه عید سعید غدیر در روز جمعه از ساعت ۹ الی ۱۲ در بلوار امامزاده حسن علیه السلام از سیمای البرز به طور زنده و مستقیم پخش خواهد شد. برنامه ماه نشین با دعوت از هنرمندان، شعرا و گروه‌های سرود استانی و با حضور کارشناسان به موضوع عید غدیر می‌پردازد.

وی ادامه داد: همچنین برنامه آستان ملکوت با موضوع اهمیت واقعه غدیر خم و ولایت پذیری از سیمای البرز پخش خواهد شد. نماهنگ اول علی علیه السلام و مرد مردان، انیمیشن دل اوا ، کمیک موشن به عشق مولا نیز از دیگر تولیدات سیمای البرز است.

مدیر کل صدا و سیمای البرز در ادامه افزود: تهیه کنندگان رادیو با ویژه برنامه‌  همای رحمت در روز جمعه شانزدهم تیر ماه از ساعت ۹ الی ١١ همراه شنونده‌های البرزی خواهند بود؛ میان برنامه‌های کوتاه (غدیر در قرآن) ویژه دهه امامت و ولایت نیز در این ایام پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: تهیه گزارش خبری از روستای سادات در طالقان، گزارش از اردوگاه امام علی علیه السلام در خصوص اکرام ایتام و پوشش خبری ازدواج آسان ۲۰ زوج در البرز از برنامه‌هایی است که معاونت خبر برای این ایام تهیه و تدارک دیده است.

صادق مقدسی خاطرنشان کرد: معاونت فضای مجازی صدا و سیمای البرز نیز با تولید ۴ استوری کلیپ، ۲ استوری پوستر و ۴ ویدیو کلیپ همراه مخاطبان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار