در این مقاله قصد داریم به بررسی مشخصات و میزان امنیت دربهای ضد سرقت بپردازیم و اینکه آیا نصب این دربها می‌توانند امنیت لازم را برای ساکنین ساختمانها فراهم بیاورد و یا خیر.
کد خبر: ۱۱۱۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹ 02 July 2023

تامین امنیت یکی از دغدغه‌های اصلی افراد در زمان خروج از منزل است. با پیشرفته تکنولوژی از روشها و تجهیزات مختلفی برای ایجاد امنیت در منازل، استفاده می‌شود. یکی از تجهیزاتی که در این روزها نصب آن برای تمام منازل به یک الزام تبدیل شده است، درب ضد سرقت است. البته نصب درب ضد سرقت یک قانون نیست، اما صاحبین منازل و یا مجموعه‌های اداری و تجاری برای افزایش امنیت ساختمانشان، تمایل بسیاری زیادی به خرید و نصب این محصولات به عنوان درب ورودی ساختمان دارند.

الزامی شدن نصب درب ضد سرقت در منازل

آیا نصب درب ضد سرقت، احتمال سرقت از منازل را کاهش می‌دهد؟

همان طور که اشاره شد نصب درب ضد سرقت، یک قانون نیست اما سازندگان و یا صاحبین ساختمانهای قدیمی تمایل به استفاده از این محصولات به عنوان درب ورودی ساختمانشان دارند.

برای خرید و استعلام قیمت درب ضد سرقت با شماره 09125468322 تماس بگیرید.

هدف اصلی از نصب این دربها، ایجاد امنیت است. باید بدانید دربهای ضد سرقت اصل که بر اساس استانداردهای تعیین شده ساخته می‌شوند، امنیت بسیار بالایی دارند و بدون کلید قابل بازگشایی نیستند و یا به سختی با صرف زمان بسیار، توسط افراد با تجربه امکان باز شدن آنها وجود دارد.

می‌توان گفت نصب درب ورودی ضد سرقت اصل و مقاوم، احتمال سرقت از منازل را تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهد. اما متاسفانه برخی از فروشگاه‌ها اقدام به فروش محصولات فیک و قلابی با قیمت بسیار بالا می‌نمایند. عده‌ای از خریداران نیز با اعتماد به این فروشگاه‌ها، این دربها را خریداری می‌کنند و بعد از نصب شاهد هستند که درب فاقد کیفیت لازم است. در نتیجه این باور در میان مردم شکل میگیرد که دربهای ضد سرقت هیچ تفاوتی با دربهای معمولی ندارد و تنها برای خرید آنها باید بهای بیشتر پرداخت نمایید.

به همین دلیل باید در رابطه با خرید درب ضد سرقت آگاهی لازم به خریداران داده شود و با ویژگی های این محصولات آشنا باشند. دربهای ضد سرقت اصل هم در برابر سرقت بسیار مقاوم هستند و هم دارای عایق صوتی و ضد حریق هستند.

الزامی شدن نصب درب ضد سرقت در منازل

نکات مهم که در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به آن دقت نمایید.

دربهای ضد سرقت اصل دارای مشخصاتی هستند که اگر با آنها آشنا باشید، در هنگام خرید دچار اشتباه نخواهید شد و مدل مناسب را برای نصب در منزلتان انتخاب خواهید نمود.

از ویژگی های مهم دربهای ضد سرقت که در هنگام خرید باید به آن دقت نمایی این موارد است:

  1. یکی از نکات مهم که حتما باید به آن دقت نمایید، قفل نصب شده بر روی درب ضد سرقت است. قفلها یکی از قسمتهای اصلی درب ورودی به شمار می‌روند. هر چقدر درب شما دارای ساختاری مقاوم باشد اما بدون نصب قفل ضد سرقت اصل، امنیتی را برایتان فراهم نمی‌آورد.

  2. به ساختار داخلی درب دقت نمایید. در ساختار و استراکچر دربها ضد سرقت اصل از فولاد و آهن استفاده شده و در برابر برش و ضربه بسیار مقاوم هستند. ولی در دربهای فیک چینی از مقوا در بدنه درب استفاده شده است.

  3. به دلیل استفاده از آهن در ساختار دربهای اصل، دارای وزن حدودی حداقل 70 کیلو گرم هستند. دربهای قلابی سبک وبه راحتی قابل تشخیص هستند.

  4. روکش درب یکی از عوامل مهم در ایجاد زیبایی در این محصولات است. ظاهر زیبا و شیک دربهای ضد سرقت از دیگر دلایل انتخاب و نصب این دربها در منازل است. روکش چوبی، فلزی و پی وی سی از رویه های محبوب برای نصب در این دربهاست.

  5. ابعاد درب ضد سرقت، حتما دقت نمایید درب خریداری شده تا محل نصب، مطابقت داشته باشد.

  6. نکته مهم بعدی که در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به آن دقت نمایید، انتخاب یک مرکز فروش معتبر برای تهیه درب است. برای خرید حتما به مراکز فروش معتبر مراجعه نمایید تا از کیفیت دربها و قیمت آنها اطمینان داشته باشید.

برای نصب درب ضد سرقت، حتما از نصاب ماهر کمک بگیرید.

نکته مهم پس از خرید درب ورودی ضد سرقت، نصب آن است. نصب درب ضد سرقت باید توسط نصاب ماهر و باتجربه صورت گیرد. نصب نادرست و غیر اصولی دربهای ضد سرقت می‌تواند از میزان امنیت این دربها بکاهد.

اگر چهارچوب قبلی درب شما مناسب باشد می‌تواند برای نصب از همان استفاده نمود در غیر این صورت باید درب را همراه با چهارچوب سفارش دهید.

نوع درب و ابعاد آن می‌تواند بر روی هزینه نصب تاثیرگذار باشد. به طور مثال نصب دربهای لابی ضد سرقت به دلیل ابعاد بزرگ این دربها بسیار مشکل است و در نتیجه اجرت نصب آن هم نسبت به دربهای تک لنگه بیشتر است. به یاد داشته باشید، علاوه بر هزینه خرید درب ضد سرقت باید مبلغی را نیز برای نصب درب در نظر بگیرید.

الزامی شدن نصب درب ضد سرقت در منازل

انواع درب ضد سرقت

در بازار مدلهای مختلف از درب ضد سرقت وجود دارد. این دسته بندی ها می‌تواند بر اساس کشور تولید کننده، ابعاد درب، نوع روکش مورد استفاده برای ساخت، کاربرد درب و رنگ آن می‌باشد.

 از دسته بندی‌های اصلی این محصولات می‌توان به این مدلها اشاره نمود:

  • درب ضد سرقت ترک اصل، چینی و ایرانی

  • درب ضد سرقت فلزی، چوبی، پی وی سی و استیل

  • درب ضد سرقت تک لنگه، یک و نیم لنگه، دو لنگه و سه لنگه

  • درب لابی ضد سرقت، درب ویلایی و آپارتمانی

  • درب ضد سرقت سفید طلایی، قهوه ای، مشکی و ...

درب ضد سرقت مدل ونوس، تاوریژ، آبنوس، سارای، خورشید و آراز از مدلهای محبوب بازار هستند که از فروش بسیار خوبی برخوردارند.

دربهای ترک در گذشته از مدلهای محبوب بازار بودند اما در این روزها تولید کنندگان داخلی اقدام به ساخت محصولات باکیفیت نمودند و این امر موجب شده دربهای ضد سرقت ایرانی نسبت به دربهای ترک از فروش بیشتر برخوردار باشند. شاید دربهای ترک و ایرانی از لحاظ کیفیت مشابه باشند اما قیمت ارزان دربهای ایرانی نسبت به محصولا ترک دلیل افزایش فروش آنها شده است.

دربهای ضد سرقت از لحاظ کاربرد نیز با یکدیگر متفاوت هستند. تفاوت در محل نصب آنها موجب می‌شود این محصولات، دارای طراحی و کیفیت ساخت متفاوتی باشند. به طور حتم دربهایی که برای نصب در قسمت بیرونی ساختمان در نظر گرفته می‌شوند، مانند درب ورودی لابی و یا درب ویلایی باید دارای مقاومت بیشتر نسبت دربهای ضد سرقت واحد آپارتمان، باشند.

ساخت درب ضد سرقت سفارشی

در برخی موارد ممکن است خریداران نیاز به یک درب ضد سرقت با ابعاد خاص و یا ظاهری متفاوت داشته باشند که در بین محصولات موجود در فروشگاه موجود نمی‌باشد، در این مواقع می‌توان درب ضد سرقت را بر اساس خواسته مشتری به صورت سفارشی تولید نمود. از مهمترین مزایای خرید درب ضد سرقت ایرانی، تولید با مشخصات مورد نیاز مشتریان است. در حالیکه دربهای ضد سرقت ترک و چینی این قابلیت را ندارند.

آیا قیمت درب ضد سرقت در مراکز فروش ارزان است؟

قیمت در ضد سرقت کاملا به کیفیت درب و نوع طراحی آن بستگی دارد. باید بدانید با مراجعه به مراکز فروش درب ضد سرقت می‌توانید محصولات را با قیمت کمتر نسبت به فروشگاه‌های سطح شهر، خریداری نمایید. درب ضد سرقت فلزی از مدلهای ارزان و باکیفیت بازار است که توصیه می‌شود اگر بودجه کمی برای خرید در دست دارید، این محصولات را به عنوان درب ورودی خریداری و نصب نمایید.

برای خرید درب ضد سرقت اصل و باکیفیت می توانید روی لینک ariyadarb.com کلیک کنید و یا با شماره 09125468322 تماس بگیرید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار