تابناک هرمزگان- دادستان مرکز استان هرمزگان با اشاره به صدور اعلان قرمز برای دستگیری مدیرعامل شرکت بهنام خودروسازان جنوب هرمزگان، گفت: جبران خسارت مالباختگان و اعاده حقوق آنها اولویت کاری دستگاه قضایی است.
کد خبر: ۱۱۱۲۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶ 28 June 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// علیرضا احمدی منش با اشاره به استمداد مالباختگان شرکت بهنام خودروسازان جنوب هرمزگان از دستگاه قضایی، اعلام کرد: برای رسیدگی به این پرونده شعبه ویژه ای در دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس تعیین شده است و برای تبدیل این پرونده حقوقی به کیفری، تاکنون ۴۰ مالباخته شکایت خود را ثبت کرده اند.

علیرضا احمدی منش تصریح کرد: دستور ممنوع الخروج بودن اعضای هئیت مدیره این شرکت صادر شده و براساس آخرین بررسی‌ها، مدیرعامل شرکت نیز قبلاً از کشور خارج شده است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون برای مدیرعامل این شرکت اعلان قرمز صادر شده است و با همکاری پلیس اینترپل، پیگیر بازگرداندن وی به کشور هستیم.

دادستان بندرعباس با اشاره به اینکه جبران خسارت مالباختگان و اعاده حقوق آنها اولویت کاری دستگاه قضایی است، گفت: بر این اساس، دستور توقیف همه اموال مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت بهنام خودروسازان جنوب هرمزگان صادر شده است.

احمدی منش همچنین اعلام کرد: یک نفر از اعضای هیئت مدیره شرکت بهنام خودروسازان جنوب هرمزگان در شهرستان رودان بازداشت شده است.

دادستان مرکز استان هرمزگان همچنین یادآور شد: از سوی ریاست کل دادگستری استان هرمزگان به دادسرای مرکز استان هرمزگان مأموریت داده شده است که اقدامات و تدابیر لازم برای پیگیری و اعاده حقوق مالباختگان در فرآیند رسیدگی و قبل از صدور حکم اتخاذ گردد.

انتهای پیام //

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار