دعوت از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی اصفهان و تولید کنندگان محتوا برای ارسال آثار خود به جشنواره بین المللی امام رضا.
کد خبر: ۱۱۱۲۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳ 27 June 2023

مسوول کانون خبر و فضای مجازی آستان قدس رضوی اصفهان گفت: با توجه به درخواست و استقبال علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا(ع)، مهلت دریافت آثار از سوی دبیرخانه این جشنواره تا روز شنبه 31 تیرماه 1402 تمدید شد.

مهدی ستوده افزود : علاقه‌مندان می‌توانند تا 31 تیرماه 1402 به پرتال جشنواره به نشانی mediafest.razavi.ir مراجعه کنند و در هر بخش حداکثر 3 اثر خود را در قالب های مورد تائید در این سامانه بارگذاری کنند.

مدیر رسانه ای کانون های خدمت رضوی اصفهان افزود : سیره رضوی، زائر و زیارت رضوی، وقف و نذر رضوی، خدمت رضوی، هویت مشهد الرضا(ع) و جهاد تبیین محورهای موضوعی جشنواره در نظر گرفته شده است.
مهدی ستوده خاطرنشان کرد: بخش‌های جشنواره نیز شامل رسانه‌های خبری و تحلیلی، رسانه‌های مجازی، رسانه‌های صوتی و تصویری، عکس و گرافیک، مقاله، رساله و پایان‌نامه و پویش مردمی نشر محتوای رضوی در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ‌های #چهارشنبه_های_امام_رضایی، #همه_خادم_الرضاییم #امام_رضا و #ImamReza» هستند.

گفتنی است سال گذشته اصفهان در بخش های مختلف این جشنواره حائز رتبه های برتر شد و بیشترین آثار از این استان به جشنواره ارسال شد

شرکت در این جشنواره برای خادمیاران و یاوران رضوی و همچنین عموم مردم آزاد است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار