رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به استقبال بسیار خوب شهروندان در نوروز ۱۴۰۲ از اَبربازی‌ها، گفت: هر پنجشنبه و جمعه به مدت دو شب اَبَربازی‌ها، میزبان مردم در پارک‌های مختلف سطح شهر هستند.
کد خبر: ۱۱۱۲۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷ 25 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، «مجتبی صداقت» جشنواره بزرگ مثبت خانواده را فرصتی مناسب برای حضور خانواده های یزدی در فضای نشاط آور دانست و افزود: علاوه بر اَبَربازی‌ها، اجرای نمایش خیابانی، سرود خیابانی و نقاشی چهره ویژه کودکان، از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

وی اظهار کرد: اَبَربازی‌ها در قالب ۳۰ نوع بازی است که برخی نوستالژیک و برخی فکری و گروهی هستند؛ مانند شطرنج، پنتاگو، اعصاب سنج، تعادل، جامپر و موارد دیگر که کارشناسان مربوطه برای آموزش و آشنا کردن علاقه‌مندان و حاضران با این بازی‌ها نیز حضور دارند.

معاون شهردار تصریح کرد: برگزاری برنامه های شاد و مهیج، ایجاد تجربه ای متفاوت از سرگرمی، نشاط و سلامت با رویکرد آموزشی و مشارکتی برای اقشار مختلف به خصوص خانواده ها ، از اهداف برگزاری این جشنواره است.

صداقت در پایان افزود: امیدواریم بتوانیم بطور مداوم و در طول سال اینگونه فعالیت های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی را برای خانواده ها برگزار کنیم.

اولین جشنواره مثبت خانواده در تاریخ ۲۵ و ۲۶ خرداد ماه در پارک غدیر و دومین جشنواره در تاریخ  اول و دوم تیرماه در پارک بزرگ شهر با استقبال بینظیر همشهریان همراه بود و در پایان هر جشنواره نیز به علاقه‌مندانی که در مسابقه شرکت کرده بودند به قید قرعه هدایایی اهدا شد.

قرار است سومین جشنواره مثبت خانواده پایان همین هفته یعنی پنج شنبه و جمعه ۸ و ۹ تیرماه از ساعت ۱۸ الی ۲۳ در پارک آزادگان یزد برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار