معاون حوزه هنری کشور از آماده بودن ۳۰ پرده نمایش برای بهره برداری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۱۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱ 24 June 2023

عبدالحمید قره داغی پیش از ظهر شنبه در آئین افتتاحیه پردیس سینمایی مهر گلدشت، با بیان اینکه رسالت اصلی حوزه هنری مرزبانی ارزش‌های انقلاب اسلامی به زبان هنر است، گفت: در کنار توجه به تربیت نیرو و تولید محتوا در حوزه هنری به صورت خیلی جدی به توسعه زیرساخت‌ها در حوزه هنری توجه شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ۲۵ اسفندماه در مشهد مقدس مجموعه‌ای با ۱۳ پرده سینما افتتاح کردیم، اکنون ۳۰ پرده نمایش نیز آماده افتتاح است. پروژه‌های عمرانی برای به ثمر رسیدن در مدت زمان دو سال نیازمند کار جهادی است و برهمین مبنا در دوسال اخیر همه پروژه‌های حوزه هنری تمام شده و پروژه نیمه تمامی در حوزه هنری کشور نداریم.

قره داغی از وجود بیش از ۲۵ درصد سینماهای حوزه هنری کشور در اصفهان خبرداد و اظهار کرد: بحث تولید محتوا امروز در حوزه هنری بسیار جدی است و ماندگار شدن محتواهای فاخر و آثار هنری ارزشمند در حوزه هنری مسأله‌ای بسیار مهم است و اکنون سریال تلویزیونی سوران از شبکه یک سیما یکی از این تولیدات است، در آینده نزدیک سریال قرارگاه سری نصرت راجع به زندگی شهید علی هاشمی از دیگر محصولاتی است که در دست تولید در حوزه هنری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع حوزه هنری کشور با بیان اینکه در آینده نزدیک چند فیلم سینمایی انیمیشن در کشور توسط حوزه هنری تولید خواهد شد، تصریح کرد: باید قدردان همه کسانی باشیم که یاری رسان ما در انجام پروژه‌ها بودند و در شهر گلدشت شاهد یکی از بهترین نمونه‌های سالن‌های سینمایی کشور هستیم و در چند ماه اخیر بالاتر از میانگین کشوری با بیش از ۱۰ هزار مخاطب این سینما علاقه مردم خوب شهر گلدشت به سینما را نشان داده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار