سرپرست معاونت امور هماهنگی اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به برخورداری استان از منابع طبیعی و نیروی انسانی، گفت : چهارفصل بودن ویژگی ممتاز حوزه کشاورزی استان کرمانشاه است.
کد خبر: ۱۱۱۱۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱ 22 June 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان عبدالوحید محمدی سرپرست معاونت امور هماهنگی اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه یک استان کشاورزی محور است و از ظرفیت‌های خوبی در عرصه کشاورزی و شیلات برخوردار است.

وی افزود: انتظار داریم به بخش کشاورزی استان کرمانشاه توجه ویژه‌ای از سوی وزارت جهاد کشاورزی صورت بگیرد تا عقب ماندگی‌های ناشی از جنگ تحمیلی در آن جبران شود.

سرپرست معاونت امور هماهنگی اقتصادی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: استان کرمانشاه مرکزیت کلان شهر غرب کشور را عهده دار است و یکی از بهترین بدنه‌های کارشناسی کشور در دستگاه‌های اجرایی کرمانشاه وجود دارد و در این راستا می‌بایست کرمانشاه به صورت ویژه دیده شود.

محمدی نقش منابع انسانی و نو آوری و خلاقیت را نقشی مهم در توسعه استان کرمانشاه به حساب آورد و گفت: می‌بایست به این مهم پتانسیل چهار فصل استان و اقلیم‌های متفاوت را نیز اضافه کرد.

وی سپس با تشکر از زحمات مجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، گفت: با توجه به ظرفیت‌های کشاورزی استان مجموعه سازمان جهاد در مسیر صحیحی قرار گرفته است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار