۱۵ نفر از مشمولان ماده ۲۹ قانون انتخابات تا پایان مهلت قانونی (۲۵ خردادماه) برای حضور در انتخابات مجلس استعفای خود را به مراجع ذیربط ارائه کرده اند.
کد خبر: ۱۱۱۱۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰ 18 June 2023

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در ششمین جلسه ستاد انتخابات استان بر پیگیری مستمر فرمانداران و نظارت بر واقعی بودن استعفا‌ها برای جلوگیری از سوءاستفاده احتمالی از امکانات دولتی تأکید کرد.

محمد رضا جان نثاری افزود: در این جلسه گزارش اقدامات درخصوص تأمین تجهیزات فناوری چهار شهرستان شرق استان از طریق کمیته فناوری ستاد انتخابات استان و گزارش فرآیند اجرای فیبر نوری بخشداری‌ها ارائه شد.
وی با اشاره به شرایط کشور در حوزه داخلی و خارجی و ضرورت جهاد تبیین در ایام پیش رو گفت: از ظرفیت رسانه‌های استان برای تشریح مجموع خدمات نظام و دولت را به صورت کارشناسی شده استفاده شود.

در این نشست گزارش دبیرخانه ستاد انتخابات در خصوص مشمولان ماده ۲۹ قانون انتخابات که مقرر بود تا ۲۵ خردادماه سال‌جاری استعفا دهند ارائه شد.

در استان اصفهان در مجموع ۱۵ نفر از مشمولان بند الف یا ب ماده ۲۹ قانون انتخابات که باید شش ماه قبل از ثبت نام استعفا می‌دانند؛ استعفای خود را به مراجع ذیربط ارائه کرده اند.

موضوع برگزاری همایش منطقه‌ای فرمانداران، مدیران کل سیاسی و مدیران فناوری اطلاعات پنج استان به میزبانی استان اصفهان نیز در این جلسه مطرح و مقرر شد این همایش در اواسط تیرماه با همکاری کمیته‌های ستاد انتخابات استان با برنامه‌ریزی دقیق و در شأن استان برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار