مدیران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی به مناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل جهاد کشاورزی، با آرمان‌های والای امام راحل(ره)، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت کردند.
کد خبر: ۱۱۱۰۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶ 17 June 2023

به گزارش تابناک تهران، به مناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل جهاد کشاورزی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) آیین تجدید بیعت مدیران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با آرمان‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در مرقد مطهر امام راحل (ره) برگزار شد.

حاضران در این آئین ضمن نثار تاج گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر، با آرمان‌های والای امام راحل(ره)، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب عهدی دوباره بستند.

راه نجات کشور، کار کردن با روحیه جهادی است

حجت الاسلام سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در این مراسم اظهار کرد: ۲۷ خرداد سالروز تاسیس جهاد سازندگی به امر امام(ره) و هفته جهاد کشاورزی بر همه ملت عزیز ایران به ویژه جهادگران سراسر کشور و خدمتگزاران رفع محرومیت مبارک باد.

وی گفت: امروز خداوند توفیق داد در مرقد حضرت امام(ره) برای تجدید با عبد صالح خداوند و آرمان های بلند ایشان و خصوصا ابتکار خدایی و الهام گونه ایشان جمع شویم و بیعت کنیم و به امام(ره) عرض کنیم که اماما ما مصمم هستیم به فضل خداوند و تحت امر ولایت امام خامنه‌ای راه و میراث شما یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی و فروغ فروزنده آن یعنی جهاد سازندگی و خدمتگذاری را ادامه دهیم.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: امام(ره) دو بال را برای حفظ این انقلاب و خدمت به مردم در نظر گرفتند؛ یکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگری جهاد سازندگی است که در عرصه‌های مختلف برای انجام فرامین از تمام هستی خود گذشتند و هم‌اکنون نیز می‌گذرند.

حجت الاسلام ربانی عنوان کرد: ما امروز اینجا جمع شده‌ایم که بگوییم اماما شما جهادگران را فرزندان خود خطاب کردید و امروز فرزندان شما به نمایندگی از تمام عوامل و خادمان جهاد کشاورزی آمده‌ایم تا بگوییم ای مولا و مقتدای ما، فرمان شما را برای رفع محرومیت و خدمت به مردم آویزه گوش کرده‌ایم و دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: مساله جهاد در راه خدا و جهاد سازندگی چند ویژگی دارد که مسوولان باید به آن توجه کنند؛ نکته اول اینکه اخلاص داشته باشیم و به یاد داشته باشیم که جهادگران در دوران انقلاب جاه‌طلب نبودند و از تظاهر و خودمحوری دور بودند و تمام وجودشان را برای رفع محرومیت در جامعه خرج می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی افزود: نکته دوم در خصوص جهاد در راه خدا فداکاری و پشتکار خستگی‌ناپذیر و نکته سوم امید و اعتماد به نفس است چراکه که جهادگران در دوران انقلاب و دفاع مقدس دست به کارهایی زدند که برای خیلی از افراد نشدنی بود.

حجت الاسلام ربانی در پایان تاکید کرد: مسوولان توجه داشته باشند که راه نجات این کشور و دسترسی به آرمان‌های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری همین مساله روحیه جهادی با مولفه‌های روشن است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار